Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Sluta suktas, jag kan ju inte dricka sånt jue... 😉

Nä, vem fan kan det... 😏

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Sluta suktas, jag kan ju inte dricka sånt jue... 😉

du kan göra jello-shots och äta med sked.

Postat

nästa gång jag vill förolämpa någon, ska jag säga att personens dräktighetstid är 365 dagar.

Postat
😉

Har jag inte sagt det? Jag går på medicin mot mina ryggproblem som inte kan kombineras med alkohol.

Oh, det visste jag inte, har missat det iaf 🙁

fy vad drygt, men bra att du fått medicin för det.

"Jobbigt att ha ryggproblem som inte kan kombineras med alkohol, bra att du fått medicin mot det 😏 " tänkte jag skriva, men det kändes så okänsligt 😛

Postat
😏

Har jag inte sagt det? Jag går på medicin mot mina ryggproblem som inte kan kombineras med alkohol.

Kan inte dina ryggproblem kombineras med alkohol? 😉

Postat (redigerat)
Oh, det visste jag inte, har missat det iaf 🙁

fy vad drygt, men bra att du fått medicin för det.

"Jobbigt att ha ryggproblem som inte kan kombineras med alkohol, bra att du fått medicin mot det 😛 " tänkte jag skriva, men det kändes så okänsligt 😛

Ja, lite smådrygt. Det är både ryggen och bröstet faktiskt. En halvsällsynt sjukdom som angriper talgkörtlarna i huden, som i sin tur påverkar nerverna i kroppen. Fantomsmärtor typ, för dom är inte det minsta farliga. Men det kan göra helvetiskt ont ibland. Men om fem månader är jag helt återställd. 😏

Okänslig är mitt mellannamn! 😄

Som sagt, okänslighet trodde inte jag var denna tråds starka sida... 😛

Redigerat av Micke H
Postat

Tänk om man vore känslig för ljudet av vokalen O... vad skulle man kalla det tillståndet för?

Postat
Som sagt, okänslighet trodde inte jag var denna tråds starka sida... 😛

Dubbel negation? 😏

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.