Gote Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Sluta suktas, jag kan ju inte dricka sånt jue... 😉 Nä, vem fan kan det... 😏
Fidden Postat 5 november 2009 Trådstartare Postat 5 november 2009 Sluta suktas, jag kan ju inte dricka sånt jue... 😉 du kan göra jello-shots och äta med sked.
Micke H Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 För en månad sedan kunde jag det! 😉 Och om fem månader kan jag det... 😏
Fidden Postat 5 november 2009 Trådstartare Postat 5 november 2009 För en månad sedan kunde jag det! 😉 Och om fem månader kan jag det... 😏 är du gravid?
Fidden Postat 5 november 2009 Trådstartare Postat 5 november 2009 Nu har jag listat ut att Micke måste vara en björnhona eller möjligtvis en apa. källa
Gote Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Så lång brukar inte en penicillinkur vara. Har jag hört...
Micke H Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 😉 Har jag inte sagt det? Jag går på medicin mot mina ryggproblem som inte kan kombineras med alkohol.
Fidden Postat 5 november 2009 Trådstartare Postat 5 november 2009 nästa gång jag vill förolämpa någon, ska jag säga att personens dräktighetstid är 365 dagar.
Fidden Postat 5 november 2009 Trådstartare Postat 5 november 2009 😉 Har jag inte sagt det? Jag går på medicin mot mina ryggproblem som inte kan kombineras med alkohol. Oh, det visste jag inte, har missat det iaf 🙁 fy vad drygt, men bra att du fått medicin för det. "Jobbigt att ha ryggproblem som inte kan kombineras med alkohol, bra att du fått medicin mot det 😏 " tänkte jag skriva, men det kändes så okänsligt 😛
Gote Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 😏 Har jag inte sagt det? Jag går på medicin mot mina ryggproblem som inte kan kombineras med alkohol. Kan inte dina ryggproblem kombineras med alkohol? 😉
Fidden Postat 5 november 2009 Trådstartare Postat 5 november 2009 Kan inte dina ryggproblem kombineras med alkohol? 😉 too late 😏
Gote Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Danger could be my middle name... ...but it's John. 😉
Fidden Postat 5 november 2009 Trådstartare Postat 5 november 2009 du sa john, då ja jag DOH! fast jag stavade det inte så... 😏
Micke H Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 (redigerat) Oh, det visste jag inte, har missat det iaf 🙁fy vad drygt, men bra att du fått medicin för det. "Jobbigt att ha ryggproblem som inte kan kombineras med alkohol, bra att du fått medicin mot det 😛 " tänkte jag skriva, men det kändes så okänsligt 😛 Ja, lite smådrygt. Det är både ryggen och bröstet faktiskt. En halvsällsynt sjukdom som angriper talgkörtlarna i huden, som i sin tur påverkar nerverna i kroppen. Fantomsmärtor typ, för dom är inte det minsta farliga. Men det kan göra helvetiskt ont ibland. Men om fem månader är jag helt återställd. 😏 Okänslig är mitt mellannamn! 😄 Som sagt, okänslighet trodde inte jag var denna tråds starka sida... 😛 Redigerat 5 november 2009 av Micke H
Fidden Postat 5 november 2009 Trådstartare Postat 5 november 2009 Tänk om man vore känslig för ljudet av vokalen O... vad skulle man kalla det tillståndet för?
Gote Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Som sagt, okänslighet trodde inte jag var denna tråds starka sida... 😛 Dubbel negation? 😏
Fidden Postat 5 november 2009 Trådstartare Postat 5 november 2009 nu har jag hört 3 låtar från kents nya skiva. synd att det bara är en av dem som varit bra.
Dingbats Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Kan man spela vanliga kassettband med musik på i en porta utan komplikationer tror ni?
Recommended Posts