Dingbats Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Jag kollade min dagbok vad jag hade skrivit för ett år sen och då var jag upprörd över att jag inte hade lagt mig vid elva. HErregud.
Overkill Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 besatt var väl att ta i, men jag är kåt för det mesta på både ett psykiskt och fysiskt plan. ok det är ju jobbigt
Memphis Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 jag kom minsann in i duschen ändå. 🙁 Det gick riktigt bra, var en rätt lyckad duschning. 4/5, halkade på tvålen dock.
Overkill Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 jag började kolla på the whole nine yards för ett tag sedan på voddler. orkar jag fortsätta?
Overkill Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 jag ska iofs upp klockan 6.30 men jag kan inte sova än på ett par timmar
Krokodil Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 söker inte hjelp längre, för memphis mobbar mitt handikapp
Overkill Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 och nu har jag kommit till den delen av oc där oliver är med och då får jag bara ångest 🙁
Dingbats Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 (redigerat) nu går jag och lägger mig i en sån här fast min är normalformad Redigerat 4 november 2009 av Dingbats
Krokodil Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 jag ska upp vid sex för jag ska med en buss som tar mig till sjukhuset så dom får häfta i min hand där så blodet sprutar kul sen ska jag hem vid två vilket betyder att jag får vänta fan så länge fy fan i helvete så tråkigt det kommer bli och nu blev jag kåt igen
Memphis Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 söker inte hjelp längre, för memphis mobbar mitt handikapp 🙁 Krokodil, alla män är konstant kåta, du är fullt normal. /Dr Memphis
Overkill Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 ladda mobilen full med porr då så kan du träna upp din högerhand så du blir ambidextriös till slut iaf när det gäller onanering jag trodde det hette ambidextruös men enligt google verkar ambidextriös vara rätt
Krokodil Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 det låter som en god idé för min flickvän är inte alls lika kåt lika ofta som jag
Memphis Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Mannen måste enligt naturens lagar vara på G hela tiden för att vara förberedd när kvinnan får ägglossning. Ni ser logiken. /Dr memphis
Krokodil Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 meningen med livet är att det tar slut strikt biologiskt är ett livs mening att uppehålla sig självt och dessutom ge upphov till mer liv
Krokodil Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 nä det håller inte. det finns ingen mening. alla värden är arbiträra. men det är gott att äta glass, så det kan inte vara så jävla dåligt i slutändan.
Memphis Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 jo, sant. Men ur en ren livsmässig synpunkt så e det så, så det så. 😛 Nä, dags för natta nu. Sleeptime-mode: -ON
Fidden Postat 4 november 2009 Trådstartare Postat 4 november 2009 jag började kolla på the whole nine yards för ett tag sedan på voddler. orkar jag fortsätta? jag började kolla på star wreck - in the pirkinning, som jag tankat hem från legaltorrents.com... den var oväntat bra, men jag orkar nog inte med mer finsk science fiction ikväll xD
debatt Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Skulle till källaren men har inte hittat dit ännu. 😛😄 Jag tror den ligger därnere nånstans!
Recommended Posts