Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag kollade min dagbok vad jag hade skrivit för ett år sen och då var jag upprörd över att jag inte hade lagt mig vid elva. HErregud.

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

jag kom minsann in i duschen ändå. 🙁 Det gick riktigt bra, var en rätt lyckad duschning. 4/5, halkade på tvålen dock.

Postat

jag ska upp vid sex för jag ska med en buss som tar mig till sjukhuset så dom får häfta i min hand där så blodet sprutar kul sen ska jag hem vid två vilket betyder att jag får vänta fan så länge fy fan i helvete så tråkigt det kommer bli och nu blev jag kåt igen

Postat
söker inte hjelp längre, för memphis mobbar mitt handikapp

🙁 Krokodil, alla män är konstant kåta, du är fullt normal.

/Dr Memphis

Postat

ladda mobilen full med porr då så kan du träna upp din högerhand så du blir ambidextriös till slut iaf när det gäller onanering

jag trodde det hette ambidextruös men enligt google verkar ambidextriös vara rätt

Postat

Mannen måste enligt naturens lagar vara på G hela tiden för att vara förberedd när kvinnan får ägglossning. Ni ser logiken.

/Dr memphis

Postat

meningen med livet är att det tar slut

strikt biologiskt är ett livs mening att uppehålla sig självt och dessutom ge upphov till mer liv

Postat

nä det håller inte. det finns ingen mening. alla värden är arbiträra. men det är gott att äta glass, så det kan inte vara så jävla dåligt i slutändan.

Postat

jo, sant. Men ur en ren livsmässig synpunkt så e det så, så det så. 😛 Nä, dags för natta nu.

Sleeptime-mode:

-ON

tired-sleeping-smiley-17401.gif

Postat
jag började kolla på the whole nine yards för ett tag sedan på voddler. orkar jag fortsätta?

jag började kolla på star wreck - in the pirkinning, som jag tankat hem från legaltorrents.com... den var oväntat bra, men jag orkar nog inte med mer finsk science fiction ikväll xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.