Neosus Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 ska göra köttfärssås och makaroner... tror tillåme att jag ska lyxa till med stuvademakaroner. Får se.
debatt Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Nu ska ja kila vidare.. herrå "kila vidare" jag beklagar. tråkigt att höra. 😄
debatt Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Ni som säger "tatt" och inte "tagit", säger ni också "våldtatt"? Jag säger tagit
debatt Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Snart är det kval till allsvenskan på tv4 sport. Assyriska-Djurgården. Hur tror ni det går? Är det också idag? Jösses. Vore annorlunda med Assyriska. Dubbla möten väl?
debatt Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 ta för er av tårtan nu, det är muttan som har bakat den Jag vill inte gnaga på nån moderkaka!! 😄
debatt Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 "Centrum", jag tror nog Gubbängen har ett eget centrum. 😄 Nära stan säger man. 🙂 Är det Sthlm vi talar om så menar man väl "innanför tullarna". I Gbg avser vi automatiskt innaför vallgraven om vi pratar "centrum".
debatt Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Hej förresten... Jag vet inte, men det verkar (ha varit) en dispyt mellan Fidden och SadamJr samt Pico? Ska tydligen Pico ha tyckt att SadamJr angrep mig, nåt om nån tå och i falsett, men var det inte riktat mot Fidden? SadamJr sak även ha sagt att han har respekt för mig. Fick inget riktigt sammanhang nu när jag försökte läsa ikapp.
Pico Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Hej förresten... Jag vet inte, men det verkar (ha varit) en dispyt mellan Fidden och SadamJr samt Pico? Ska tydligen Pico ha tyckt att SadamJr angrep mig, nåt om nån tå och i falsett, men var det inte riktat mot Fidden? SadamJr sak även ha sagt att han har respekt för mig. Fick inget riktigt sammanhang nu när jag försökte läsa ikapp. Gah, jag orkar inte förklara.. 😄
Dingbats Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Du ska inte satsa på den där andra du länkade till då?
debatt Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 (redigerat) Bra akustik i kyrka kanske. Rubin Kazan-Barcelona blev 0-0. Häftigt, rätt på tipset! Nu spelar Assyriska-Djurgården IF och det står 2-0. Men den var inte med på kupongen... Redigerat 4 november 2009 av debatt
debatt Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Idag provade jag dedär häftiga racerdojorna från Timberland. Men varför är det ingen värme i fräcka skor? Blir nog ett par gubb-echo iaf...
Overkill Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 låter verkligen skitcoolt, synd att du fick andra problem.
Dingbats Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 låter verkligen skitcoolt, synd att du fick andra problem. Ja 🙂
debatt Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 förvaltning är jävligt tråkigt Läser du det tråiga ämnet? Det får mig att minnas min näst första kontakt med arbetslivet. Jag var väl 14 år och den senile(?) chefen för ett stort förvaltningskontor skulle åka bort en vecka. Det börjar med att han på drygt en kvart med stinkande andedräkt på gränsen till spypåse och med droppande underläpp ska lära mig två datorprogram och sedan visar han mig några absolut gigantiska idiothögar med material jag ska föra in i dessa program under tiden han är borta. Sånt prao-jobb genom skolan, alltså ett "pröva-på-hur-det-kan-vara-i-arbetslivet-grej". När han åkt så märker jag efter en halvtimme att jag inte minns precis allt av programmet. Tänker att det är lugnt, kan ju fråga nån av de 20 anställde kontoristerna. Men då visar det sig att han var den ende på hela jälla stället som kunde programmet. För att ha något att göra under tiden så får jag i uppdrag av en annan kontorist där att helt ensam i en ödelagd och nedlagd avdelning med spindelväv en våning upp sitta och göra ett meningslöst arbete med några papper, typ sortera om dem i omvänd kronolgisk ordning och sedan tillbaka igen. Helt uttråkad i fyra dagar tills senilchefen kommer tillbaka från sin dj**la resa. Asförbannad rusar han in i mitt rum under fredag eftermiddag och frågar vad fan jag håller på med! Jag förklarar att jag fått en ny arbetsuppgift och han undrar om jag är dum i huvet. Jag frågar då två gånger i rad om han pratar om sig själv, men eftersom han är totalt lomhörd dessutom så hör han inte ens det. Det slutar med att jag är hemma från skiten nästkommande veckan utan att meddela skolan. På torsdagen vecka två ringer senilchefen till skolan och frågar var jag är. Resultatet blir att skolan på fredagen ringer till mig och säger att jag kunde ha ringt till skolan redan måndagen vecka 2 eller kanske ännu hellre ännu tidigare för byte av prao-plats, eftersom även de anser att senilchefen verkar helt dum i huvet! 🙂 //:debatt
Overkill Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 and all i really know is i don't wanna know and all i really know is i don't wanna know
Recommended Posts