Fidden Postat 4 november 2009 Trådstartare Postat 4 november 2009 du svarade förresten inte på min fråga...
SadamJR Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Jag kunde kanske bett dig sluta vara så dryg lite vänligare, men jag var irriterad på dig på grund av vad jag nämnde ovan. Jag tycker dessutom det är ganska stor skillnad på din och min ironi. fast det kanske det inte är, jag är inte opartisk i målet. Jag gräver gärna ner stridsyxan och röker en fredspipa.
Fidden Postat 4 november 2009 Trådstartare Postat 4 november 2009 visst visst. peace. det snöar idag.
Micke H Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Idag har jag gjort lite mer Arcane-arbete. Skapat ännu en clicktrack (ska bli spännande att se hur det kommer gå på 12/8 och 11/8-partiet) och lagt upp två videos på vår Myspace.
Micke H Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Profilvisningar: 1426 Holy crap förresten. Vi har ju inte ens några låtar uppe än. 😉
Dingbats Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Jag har blivit lite sugen på att byta till Fedora istf Ubuntu...
Fidden Postat 4 november 2009 Trådstartare Postat 4 november 2009 Det händer att jag överreagerar och blir upprörd över småsaker... och när jag blir upprörd så händer det att jag överreagerar. Det hela riskerar att brisera till ett världskrig om det får fortgå xD avd. fidden-trivia volym 7, kapitel 3, §3
Overkill Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Håller på vara dags för tortillas här. har klockan ringt? 😉
Micke H Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Det händer att jag överreagerar och blir upprörd över småsaker... och när jag blir upprörd så händer det att jag överreagerar. Och när du överreagerar blir du upprörd?
Overkill Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 jag orkar egentligen inte läsa en artikel på 30 sidor av henrik selin om Coalition Politics and Chemicals Management in a Regulatory Ambitious Europe när det är på datorn. och min skrivare är trasig.
Dingbats Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 jag orkar egentligen inte läsa en artikel på 30 sidor av henrik dorsin om Coalition Politics and Chemicals Management in a Regulatory Ambitious Europe när det är på datorn. och min skrivare är trasig. 😉
Overkill Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 därför läser jag den inte. seminariet som jag skulle ha läst den till har redan varit ändå så 😉
Fidden Postat 4 november 2009 Trådstartare Postat 4 november 2009 Och när du överreagerar blir du upprörd? precis, du fattar grejen 😉
Pazo Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 även att de varit en tung å jobbig dag så haren fan varit skön ändå. Labbat typ hela dagen.. hade ingen labbhandledare på morgonen så vi "slapp" göra första delen på labben. sen när andra delen skulle göras fick vi använda de grupp 1 hade gjort 😉 Sen fick jag å mikaela så sjukt bra värden å var först klara! FETT NICE! Sen nu när jag kommer hem så finns det mat färdig! 😉 Och snart ska jag dra in te station, åka till stockholm och se white lies ☺️
SadamJR Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 WOHO! Jag dödar tråden! Det är kul att du har kul.
SadamJR Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Jag vill börja samla frimärken. Till halva priset?
SadamJR Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Snart är det kval till allsvenskan på tv4 sport. Assyriska-Djurgården. Hur tror ni det går?
Neosus Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 jag samlade på frimärken när jag var liten. posttraumatiskt 😄
Dingbats Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 One person collected pictures of pretzels on stamps in addition to saving stamps of his own country. He was very proud to have every stamp ever issued that showed a pretzel. There were three of them in the entire world. It took him a lot of work to find those three but no one ever doubted that he had a complete collection.
Recommended Posts