Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Jag kunde kanske bett dig sluta vara så dryg lite vänligare, men jag var irriterad på dig på grund av vad jag nämnde ovan. Jag tycker dessutom det är ganska stor skillnad på din och min ironi. fast det kanske det inte är, jag är inte opartisk i målet.

Jag gräver gärna ner stridsyxan och röker en fredspipa.

Postat

Idag har jag gjort lite mer Arcane-arbete. Skapat ännu en clicktrack (ska bli spännande att se hur det kommer gå på 12/8 och 11/8-partiet) och lagt upp två videos på vår Myspace.

Postat

Det händer att jag överreagerar och blir upprörd över småsaker... och när jag blir upprörd så händer det att jag överreagerar. Det hela riskerar att brisera till ett världskrig om det får fortgå xD

avd. fidden-trivia volym 7, kapitel 3, §3

Postat
Det händer att jag överreagerar och blir upprörd över småsaker... och när jag blir upprörd så händer det att jag överreagerar.

Och när du överreagerar blir du upprörd?

Postat

jag orkar egentligen inte läsa en artikel på 30 sidor av henrik selin om Coalition Politics and Chemicals Management in a Regulatory Ambitious Europe när det är på datorn. och min skrivare är trasig.

Postat
jag orkar egentligen inte läsa en artikel på 30 sidor av henrik dorsin om Coalition Politics and Chemicals Management in a Regulatory Ambitious Europe när det är på datorn. och min skrivare är trasig.

😉

Postat

även att de varit en tung å jobbig dag så haren fan varit skön ändå.

Labbat typ hela dagen.. hade ingen labbhandledare på morgonen så vi "slapp" göra första delen på labben. sen när andra delen skulle göras fick vi använda de grupp 1 hade gjort 😉

Sen fick jag å mikaela så sjukt bra värden å var först klara! FETT NICE!

Sen nu när jag kommer hem så finns det mat färdig! 😉

Och snart ska jag dra in te station, åka till stockholm och se white lies ☺️

Postat
One person collected pictures of pretzels on stamps in addition to saving stamps of his own country. He was very proud to have every stamp ever issued that showed a pretzel. There were three of them in the entire world. It took him a lot of work to find those three but no one ever doubted that he had a complete collection.
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.