Fidden Postat 4 november 2009 Trådstartare Postat 4 november 2009 Orkar inte läsa ifatt. Undrar om allas vår maskott, fidden, har hämtat sej efter sitt lilla utbrott. håll käften sa jag.
SadamJR Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 håll käften sa jag. Imponerande. På tå OCH i falsett.
Micke H Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 - Vad sa du att du sa, sa du? - Jag sa käften sa jag!
Fidden Postat 4 november 2009 Trådstartare Postat 4 november 2009 Imponerande. På tå OCH i falsett. men seriöst, kan du inte lägga ner med den där överlägsna attityden?
Pico Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Imponerande. På tå OCH i falsett. Den där har du kört redan en gång.
SadamJR Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 men seriöst, kan du inte lägga ner med den där överlägsna attityden? Är min attityd överlägsen? Det är inte jag som ber nån hålla käft två gånger om. Man skördar vad man sår.
SadamJR Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Den där har du kört redan en gång. Så jag upprepar mej. Är väl knappast ensam om detta. Memorerar du alla andras inlägg lika noga, eller är det bara mina?
Fidden Postat 4 november 2009 Trådstartare Postat 4 november 2009 Är min attityd överlägsen? Det är inte jag som ber nån hålla käft två gånger om. Man skördarvad man sår. Ok, jag ska förklara vad jag menar. Det känns som du sätter dig över alla andra, befattar dig inte med "smilfinkar" av någon anledning exempelvis. När någon uppför sig på ett sätt som du tycker är konstigt, tilltalar du inte den personen, utan säger något nedlåtande om denne i tredje person. Ett bra exempel var ju det där med maskoten som du drog nyss. Du behöver inte köra din "jag är äldre än er, alltså är jag automatiskt bättre än er"-attityd. Jag ber om ursäkt om jag är överjävligt jante-mässig nu, men jag kan inte hjälpa't.
Pico Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Så jag upprepar mej. Är väl knappast ensam om detta. Memorerar du alla andras inlägg lika noga,eller är det bara mina? Nepp. Vet inte om det bara var missförstånd från min sida eller vad, men jag upplevde det som du attackerade debatt tidigare och det ifrågasatte jag. Då kom din "falsett o tå"-pryl. Men du kanske bara skojade med debatt, vet ej. Men du framstod som dryg hur som helst.
Overkill Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Den där har du kört redan en gång. påminner mig om det här 😛
Overkill Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 jag ska sluta förstöra stämningen med god mat jag lovar
Fidden Postat 4 november 2009 Trådstartare Postat 4 november 2009 xD det var ju jag som förstörde den...
Micke H Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 jag ska sluta förstöra stämningen med god mat jag lovar You better! 😛
Overkill Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 xD det var ju jag som förstörde den... nej, du skapade den 😛
Fidden Postat 4 november 2009 Trådstartare Postat 4 november 2009 ja som i mamma då alltså 😛 (jag har gängat båda två)
SadamJR Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Ok, jag ska förklara vad jag menar. Det känns som du sätter dig över alla andra, befattar dig inte med "smilfinkar" av någon anledning exempelvis. När någon uppför sig på ett sätt som du tycker är konstigt, tilltalar du inte den personen, utan säger något nedlåtande om denne i tredje person. Ett bra exempel var ju det där med maskoten som du drog nyss. Du behöver inte köra din "jag är äldre än er, alltså är jag automatiskt bättre än er"-attityd. Jag ber om ursäkt om jag är överjävligt jante-mässig nu, men jag kan inte hjälpa't. Detta har du uppenbarligen laddat upp till under en lång tid. Hade fräckheten att tycka att olsbergs metoder att dela ut varningar, efter hans inlägg igår, var oseriösa. Fick tillbaka en lång drapa om att om man inte trivdes i olsbergland kunde man väl skapa sitt eget forum. Därav mina något ironiska inlägg mot dej under gårdagen. Detta fick dej att be mej hålla käft. Något jag inte såg igår eftersom jag redan loggat ut. Därav mitt inlägg om maskoten, som möjligen var onödigt, men rätt kul. Har skojat med många andra på liknande sätt utan att det "ballet ur" Detta med smilfinkarna trodde jag var uttjatat. Det är inte jag som tar upp det numera. Har bara hängt på när det kommit upp ibland. Trodde ändå inte att de små kreaturen var obligatoriska. Har aldrig trott att jag är bättre än nån annan här, och snackar ofta med medlemmar av forumet som är yngre än dej fidden.
Overkill Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 ta för er av tårtan nu, det är muttan som har bakat den
Micke H Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 ta för er av tårtan nu, det är muttan som har bakat den Muttan får mig att tänka på något annat... 😛
SadamJR Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Nepp. Vet inte om det bara var missförstånd från min sida eller vad, men jag upplevde det som du attackerade debatt tidigare och det ifrågasatte jag. Då kom din "falsett o tå"-pryl. Men du kanske bara skojade med debatt, vet ej. Men du framstod som dryg hur som helst. Debatt och jag slänger käft med varann hela tiden. Han är en av dem som jag respekterar mest på detta forum.
Fidden Postat 4 november 2009 Trådstartare Postat 4 november 2009 Detta har du uppenbarligen laddat upp till under en lång tid. Hade fräckheten att tycka att olsbergs metoderatt dela ut varningar, efter hans inlägg igår, var oseriösa. Fick tillbaka en lång drapa om att om man inte trivdes i olsbergland kunde man väl skapa sitt eget forum. Därav mina något ironiska inlägg mot dej under gårdagen. Detta fick dej att be mej hålla käft. Något jag inte såg igår eftersom jag redan loggat ut. Därav mitt inlägg om maskoten, som möjligen var onödigt, men rätt kul. Har skojat med många andra på liknande sätt utan att det "ballet ur" Detta med smilfinkarna trodde jag var uttjatat. Det är inte jag som tar upp det numera. Har bara hängt på när det kommit upp ibland. Trodde ändå inte att de små kreaturen var obligatoriska. Har aldrig trott att jag är bättre än nån annan här, och snackar ofta med medlemmar av forumet som är yngre än dej fidden. Så istället för att försöka få fram vad du tyckte, bestämde du dig helt enkelt för att vara dryg? Uppfattar jag dig rätt då?
SadamJR Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Så istället för att försöka få fram vad du tyckte, bestämde du dig helt enkelt för att vara dryg? Uppfattar jag dig rätt då? Hur blev så du här sensitiv plötsligt. Jag var inte ett dugg drygare/mer ironisk än vad du kan vara. Jag bad i alla fall ingen hålla käft.
Dingbats Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Kryddfrimärkena är faktiskt snyggare än de med sverigebilder.
Fidden Postat 4 november 2009 Trådstartare Postat 4 november 2009 Hur blev så du här sensitiv plötsligt. Jag var inte ett dugg drygare/mer ironisk än vad du kan vara. Jag bad i alla fall ingen hålla käft. Jag kunde kanske bett dig sluta vara så dryg lite vänligare, men jag var irriterad på dig på grund av vad jag nämnde ovan. Jag tycker dessutom det är ganska stor skillnad på din och min ironi. fast det kanske det inte är, jag är inte opartisk i målet.
Recommended Posts