Gote Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Jo, jag har faktiskt sett nåt liknande. Såg nån filminspelning i en park i Tokyo när jag var där. 😉
flabb Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Hej flabb! 😉 Ja tänk vad man snubblar in på, vad är det här för tråd eg?
Gote Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Ja tänk vad man snubblar in på, vad är det här för tråd eg? Ah, du är kvar! Det såg ut som du försvann... 😉 Tjadu, det här är den viktigaste tråden på forumet. Det är här vi löser alla världsproblemen. Välkommen in och sno åt dig en kopp kaffe innan Slejnard vaknar.
Gote Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Glöm inte mössa på, det är kallt ute 🙂 Jotack, jag höll på att blåsa bort på lunchen... 😉
Micke H Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 (redigerat) *\o \o/ Redigerat 4 november 2009 av Micke H
flabb Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Ah, du är kvar! Det såg ut som du försvann... 😉 Tjadu, det här är den viktigaste tråden på forumet. Det är här vi löser alla världsproblemen. Välkommen in och sno åt dig en kopp kaffe innan Slejnard vaknar. Nä jag kom på att det är dags att käka! Ajöken 🙂
Gote Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Allvar, jag kollade precis på telefonen och fnittrade när jag såg att klockan var elit... 😏
Micke H Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Allvar, jag kollade precis på telefonen och fnittrade när jag såg att klockan var elit... 😏 *fniss*
Pico Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Jag åt just lite köttsoppa och några brödskivor. Det smakade bra!
Recommended Posts