Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

En tjej jag snackade med på jobbet för ett par veckor sedan sa att hon haft svinfluensan i augusti och att läkaren då sa att de som fick den då fick en lightversion, men att det bara var bra för då kunde man inte få den så kraftigt senare i vinter.

Själv har jag så dassigt immunförsvar tydligen att jag är mycket sjuk även om jag vaccinerat mig och för den vanliga influensan, 40-41 graders feber, lungproblem, frossa etc i 3 veckor varje dj**la år sedan jag var 7 år...

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
40-41 graders feber, lungproblem, frossa etc i 3 veckor varje dj**la år sedan jag var 7 år...

Jääklar! 😮 Låter verkligen inte kul.

Jag blir sjuk typ var tredje år typ.. 😕

Postat
Jääklar! 😮 Låter verkligen inte kul.

Jag blir sjuk typ var tredje år typ.. 😕

Jag som trodde det var bra att ha fått influensor tidigare, men inte har mitt immunförsvar stärkts av det.

En konstig aspekt är att smittskyddsläkaren bemötte kritiken mot att vaccinet skulle urholka det egna immunförsvaret såhär:

Det är tvärtom! Vaccinet gör att immunförsvaret tränas. Det är som att säga till en löpare att den blir sämre av löpträning.

Postat
"SHUT THE BAG PIPES UP!"

😕 jag kollade precis. pazo såg det förut så när jag började kolla då så skrev jag "bagpipe" på msn, han svarade med:

00.17.39 -Pazo->: va de

00.17.41 -Pazo->: låter bekannt för alla säger de

00.17.43 -Pazo->: men jag kommer inte ihåg

00.17.46 -Pazo->: Bagpipe!

00.17.47 -Pazo->: LOL

00.17.48 -Pazo->: jag suger

😮

Postat

Som att välja mellan pest och kolera, men nu ska jag försöka glömma det. Tills imorgon.

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.........................................................

....................................

Postat
😕 jag kollade precis. pazo såg det förut så när jag började kolla då så skrev jag "bagpipe" på msn, han svarade med:

00.17.39 -Pazo->: va de

00.17.41 -Pazo->: låter bekannt för alla säger de

00.17.43 -Pazo->: men jag kommer inte ihåg

00.17.46 -Pazo->: Bagpipe!

00.17.47 -Pazo->: LOL

00.17.48 -Pazo->: jag suger

😄

😮

ja, jag såg tbbt också, HO!

Postat

fast jag tycker det är lite trist att leonard och penny är ihop nu... tycker serien har tappat på det.

Postat

oops, spoiler alert på den kanske. fast såhär efteråt så kanske den inte gör så stor nytta 😕

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.