Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 3


Fidden

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2244

  • Fidden

    2211

  • Dingbats

    2079

  • debatt

    1569

Postat mest i detta ämne

Har rötterna i metal visserligen, men experimenterar gärna med alla slags genrer. Du lutar åt indiepop eller något i den stilen? Jag gillar Minus The Bear väldigt mycket om du hört dem.

"with sophisticated time signature composition" läser jag... jag är inte så mycket för sånt, och de stod beskrivna som tre sorters rock på Wikipedia. Jag lutar mer åt det lofi-analoga hållet och mer åt pop än åt rock. Jag gillar musik utan attityd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag borde göra musik, men det gör jag inte. Istället har jag rannsakat mina gamla låtar, tittat på alla Youtube-klipp av Per Morberg (fulländad person), läst den engelska Wikipedia-artikeln om katter och sen den om geparder (0 till 120 på tre sekunder) och slagit upp Rederiet på IMDb.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Jag borde göra musik, men det gör jag inte. Istället har jag rannsakat mina gamla låtar, tittat på alla Youtube-klipp av Per Morberg (fulländad person), läst den engelska Wikipedia-artikeln om katter och sen den om geparder (0 till 120 på tre sekunder) och slagit upp Rederiet på IMDb.

Per Morberg var ju med i Rederiet ja. 🥰

Geparder är fina katter 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...