Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

Finns nån broschyr att fylla i landstingets hemsida här iaf. Man bokar inga tider. Kolla nån infosida från vårdcentralen där du bor. Jag hostar som tusan å har skalleont men ingen feber....vart jäkligt segt å långdraget men vet inte om det är/ svinis. Ska ta en vacspruta sen.

Postat
varför inte?

det var länge sedan jag hade influensan, så det skulle vara kul att få den nu. så kan man säga det till barnbarnen nån gång, ungefär som de gamle pratar om asiaten och shit ☺️

Postat

dessutom känns det som mycket business med vaccineringen också. nåt läkemedelsföretag blir ju uppenbarligen FRUKTANSVÄRT rika.

Postat

jag har inte haft influensan på många år vad jag vet. blir typ aldrig sjuk, så om jag ska bli sjuk kan jag ju lika gärna få svinis och ha lite kul.

Postat

ja, det är woods från blood bank ep:n du vet. men justin gjorde en skiva med nått annat band (minns inte vad dom heter) och tillsammans kallar dom sig volcano choir. faktiskt en rätt skön skiva

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.