SadamJR Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Det och tiokompisar. 7+3 och 2+8 och sånt. Däremot var det helt meningslöst när jag fick sitta hela tvåan och trean och lösa 176+34 och sånt sida efter sida i en bok. Så hur är det nu? Ser du din framtid inom matematiken?
Dingbats Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Så hur är det nu? Ser du din framtid inom matematiken? Jag måste plugga skiten ur mig nu bara så jag sätter allt sånt här som jag alltid slarvar på i ryggmärgen. Sen så. Sen kanske jag blir bilmek eller nåt i slutändan men det vet man ju aldrig.
SadamJR Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Det verkar finnas många potentiella matematiker här.
SadamJR Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Jag måste plugga skiten ur mig nu bara så jag sätter allt sånt här som jag alltid slarvar på i ryggmärgen. Sen så. Sen kanske jag blir bilmek eller nåt i slutändan men det vet man ju aldrig. Tillbaka till det här med svågern och hans födelsedag, eftersom du verkar veta en del om ny musik. Finns det nåt annat nyskapande/lättlyssnat man kan inhandla?
Dingbats Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Tillbaka till det här med svågern och hans födelsedag, eftersom du verkar veta en del om ny musik.Finns det nåt annat nyskapande/lättlyssnat man kan inhandla? Vad för musik gillar han?
Fidden Postat 3 november 2009 Trådstartare Postat 3 november 2009 jag lärde mig aldrig multiplikationstabellen... det har hämmat mig en del i mitt vardagsliv, men nästan aldrig på mattelektionerna.
Fidden Postat 3 november 2009 Trådstartare Postat 3 november 2009 har aldrig gillat utantillkunskap.. mest för att jag inte kommer ihåg det om jag inte har något att fästa det vid. var tvungen att tokplugga för några år sedan för att lära mig en massa latinska namn på växter, eftersom det var ett krav för att få godkänt på en av grundkurserna på biologin... hade glömt allt igen efter en vecka, men jag klarade det iallafall. Så jävla onödigt och slöseri med tid var det.
SadamJR Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Vad för musik gillar han? Vi har en gemensam pop/rock-smak, som bottnar i 70talet, men även i postpunken, eller new wave som det hette på den tiden. Ska väl inte va alltför aggressivt dock. Sen gillar vi steely dan oxå.
Overkill Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 nu satte jag på led zeppelin live at the royal albert hall 1970 för jag pallade inte hålla på med youtube. typ andra gången jag kollar på den här dvdn
Overkill Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 😕 ja jäklar det här var ett tag sen http://s7.photobucket.com/albums/y265/Rock...=BruMsDruMs.flv
Overkill Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 det här med, när jag var den som hade skrivit sist i alla trådar på en sida i OT 😕 fick varning och allt...
Pico Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 (redigerat) Det där näst sista minns jag väl. :A Edit: Fanstyg o stoppa in nya inlägg medan jag skriver.. 😕 Redigerat 3 november 2009 av Pico
Overkill Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 fan vad massa olika banners och sånt jag gjorde. hade inget liv då heller 😕
SadamJR Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 jag lärde mig aldrig multiplikationstabellen... det har hämmat mig en del i mitt vardagsliv, men nästan aldrig på mattelektionerna. Intressant. Kan du utveckla.
Overkill Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 det värsta är att det är ju fan inte så länge sen... typ 5 år sen 😕
Overkill Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Det där näst sista minns jag väl. :A Edit: Fanstyg o stoppa in nya inlägg medan jag skriver.. 😕 har för mig jag blev varnad också 😛
Overkill Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 woäää. tajt trummis var man iaf inte då heller 😕
Dingbats Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Vi har en gemensam pop/rock-smak, som bottnar i 70talet, men även i postpunken, eller new wave som det hette på den tiden. Ska väl inte va alltför aggressivt dock. Sen gillar vi steely dan oxå. Hmm... jag kör lite på instinkt då när jag säger Deerhoof, Dungen och The Radio Dept.
SadamJR Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Hmm... jag kör lite på instinkt då när jag säger Deerhoof, Dungen och The Radio Dept. Tanx igen. Du får väl skicka nån räkning, typ konsultbidrag.
Dingbats Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Tanx igen. Du får väl skicka nån räkning, typ konsultbidrag. Du får kolla upp och se om det är nåt först, det kanske inte alls är rätt sorts musik.
Recommended Posts