Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Det och tiokompisar. 7+3 och 2+8 och sånt.

Däremot var det helt meningslöst när jag fick sitta hela tvåan och trean och lösa 176+34 och sånt sida efter sida i en bok.

Så hur är det nu? Ser du din framtid inom matematiken?

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Så hur är det nu? Ser du din framtid inom matematiken?

Jag måste plugga skiten ur mig nu bara så jag sätter allt sånt här som jag alltid slarvar på i ryggmärgen. Sen så.

Sen kanske jag blir bilmek eller nåt i slutändan men det vet man ju aldrig.

Postat
Jag måste plugga skiten ur mig nu bara så jag sätter allt sånt här som jag alltid slarvar på i ryggmärgen. Sen så.

Sen kanske jag blir bilmek eller nåt i slutändan men det vet man ju aldrig.

Tillbaka till det här med svågern och hans födelsedag, eftersom du verkar veta en del om ny musik.

Finns det nåt annat nyskapande/lättlyssnat man kan inhandla?

Postat
Tillbaka till det här med svågern och hans födelsedag, eftersom du verkar veta en del om ny musik.

Finns det nåt annat nyskapande/lättlyssnat man kan inhandla?

Vad för musik gillar han?

Postat

jag lärde mig aldrig multiplikationstabellen... det har hämmat mig en del i mitt vardagsliv, men nästan aldrig på mattelektionerna.

Postat

har aldrig gillat utantillkunskap.. mest för att jag inte kommer ihåg det om jag inte har något att fästa det vid. var tvungen att tokplugga för några år sedan för att lära mig en massa latinska namn på växter, eftersom det var ett krav för att få godkänt på en av grundkurserna på biologin... hade glömt allt igen efter en vecka, men jag klarade det iallafall. Så jävla onödigt och slöseri med tid var det.

Postat
Vad för musik gillar han?

Vi har en gemensam pop/rock-smak, som bottnar i 70talet, men även i postpunken, eller new wave

som det hette på den tiden. Ska väl inte va alltför aggressivt dock. Sen gillar vi steely dan oxå.

Postat

nu satte jag på led zeppelin live at the royal albert hall 1970 för jag pallade inte hålla på med youtube. typ andra gången jag kollar på den här dvdn

Postat (redigerat)

Det där näst sista minns jag väl. :A

Edit: Fanstyg o stoppa in nya inlägg medan jag skriver.. 😕

Redigerat av Pico
Postat
jag lärde mig aldrig multiplikationstabellen... det har hämmat mig en del i mitt vardagsliv, men nästan aldrig på mattelektionerna.

Intressant. Kan du utveckla.

Postat
Vi har en gemensam pop/rock-smak, som bottnar i 70talet, men även i postpunken, eller new wave

som det hette på den tiden. Ska väl inte va alltför aggressivt dock. Sen gillar vi steely dan oxå.

Hmm... jag kör lite på instinkt då när jag säger Deerhoof, Dungen och The Radio Dept.

Postat
Hmm... jag kör lite på instinkt då när jag säger Deerhoof, Dungen och The Radio Dept.

Tanx igen. Du får väl skicka nån räkning, typ konsultbidrag.

Postat
Tanx igen. Du får väl skicka nån räkning, typ konsultbidrag.

Du får kolla upp och se om det är nåt först, det kanske inte alls är rätt sorts musik.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.