Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
12stegsprogram. Jo det är klart, en del minnesluckor slipper man ju.

😏

Postat
seriöst, det känns som varje gång man ska söka efter ett nummer på eniro eller hitta så finns det aldrig. 😏

Fast det är väl inte riktigt deras grej, eller?

Postat
seriöst, det känns som varje gång man ska söka efter ett nummer på eniro eller hitta så finns det aldrig. 😏

Du letar på fel ställe om du vill ha ett nummer... 😛

Postat

det var visst tobbe som ringde, jag är sjuuukt sugen på att åka upp och åka skidor och tydligen han med eftersom han brukar ringa och fråga om jag är pepp 😛

Postat

Vilken animal collective platta är bäst. Svågern brukar få en cd i födelsedagspresent, och jag

tänkte chocka honom med nåt nytt. Bäst kan i det här sammanhanget oxå betyda lättlyssnad.

Postat
Ska du fortsätta med sån där permanent dubbeluppkoppling, eller vad det nu är du gör?

va? 😛

Postat
Japp, skulle jag säga. Annars är Sung Tongs ganska lättlyssnad också, men det är ett annat sound, det är nästan bara akustiska gitarrer och sång.

Jag har ju lyssnat lite på dom på spotify och gillat dom. Hur många plattor har dom gjort?

vi kanske kunde ha en omröstning? OK vi har en omröstning. Vilken är animal collectives

bästa och/eller mest lättlyssnade album (säjer man så nuförtiden) merriweather post pavillons

eller sung tongs, och är det nåt för min svåger som fyller 53?

Postat
Du körde ju med extra belastning eller vad det var, det skrev du ju om igår.

ja jo, fast det har ju inget med backup att göra... Idag verkar dessutom nätet funka bra hela tiden, peppar peppar.

Postat (redigerat)
HIMYM och TBBT on the waaaay! 😛

själv väntar jag på att pazo ska komma hem 😄

så att jag också kan få kolla alltså

Redigerat av Overkill
Postat
Jag har ju lyssnat lite på dom på spotify och gillat dom. Hur många plattor har dom gjort?

vi kanske kunde ha en omröstning? OK vi har en omröstning. Vilken är animal collectives

bästa och/eller mest lättlyssnade album (säjer man så nuförtiden) merriweather post pavillons

eller sung tongs, och är det nåt för min svåger som fyller 53?

Jag tror bara det är jag och Killis som hört dem i nån nämnvärd utsträckning här...

De har nio skivor:

Spirit They're Gone, Spirit They've Vanished (massa konstiga sinustoner med poplåtar bakom)

Danse Manatee (som den förra fast ännu konstigare och inte så bra)

Holinndagain (liveskiva, inte hört)

Campfire Songs (akustisk drone)

Here Comes the Indian (akustisk drone med massa samplingar, loopar och elgitarrer)

Sung Tongs (en av de mer lättlyssnade, sång och akustiska gitarrer)

Feels (ganska piano- och gitarrbaserat, ganska lättlyssnat men inget man fattar på första lyssningen)

Strawberry Jam (mer elektronisk, tar ett tag att fatta men ett gäng väldigt bra poplåtar)

Merriweather Post Pavilion (den mest lättlyssnade, mycket samplers och enkla låtar i grunden)

Och så några EPs. Om det passar din svåger är väl egentligen helt beroende på vad han lyssnar på annars.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.