Pico Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Var rätt dött här idag... har alla baksmälla från gårdagens längsta-bravader?
Micke H Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 (redigerat) Själv är jag sjukt upptagen idag tyvärr... 😄 EDIT: vilka själva inlägget visar på, jag vet. 🙂 Redigerat 3 november 2009 av Micke H
Gote Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Var rätt dött här idag... har alla baksmälla från gårdagens längsta-bravader? Scusi, fastnade i ett möte. 😄
Gote Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Neon-grahnen, för er som inte är så duktiga på rebusar...
Gote Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Jaha, visst har man fått spam tidigare, men idag var nog första gången jag blev tillfrågad om jag ville adoptera en koala... 😄
Micke H Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Lite att göra, ja. Men nu har jag jobbat hårt sen imorse. 😄
Gote Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 WTF? 😕 Pajkos avatar har slutat animera. Den är fast i sitt mest komprimerade läge...
Micke H Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Intressant att jag efter ett år på företaget börjar bli veteran. Förutom chefen har bara två pers vart här längre än mig. Fyra har kommit efter mig... 😕
Gote Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Vad har du för utbildning Micke? Jag menar som du har nytta av i jobbet?
Micke H Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Vad har du för utbildning Micke? Jag menar som du har nytta av i jobbet? På gymnasiet gick jag media, men det som jag verkligen har nytta av nu är min eftergymnasiala utbildning: Interaktionsdesign på Nackademin. Vilket är ett finare ord för webbdesign, det var någon slags "alla webbspråk i ett"-utbildning. Jag lärde mig nog mer på praktiken än på själva utbildningen. Det kändes som den mest var till för att hitta exakt det du ville göra. Vilket jag gjorde. Och jag djupdykte inom det området på egen hand.
Gote Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 På gymnasiet gick jag media, men det som jag verkligen har nytta av nu är min eftergymnasiala utbildning: Interaktionsdesign på Nackademin. Vilket är ett finare ord för webbdesign, det var någon slags "alla webbspråk i ett"-utbildning. Jag lärde mig nog mer på praktiken än på själva utbildningen. Det kändes som den mest var till för att hitta exakt det du ville göra. Vilket jag gjorde. Och jag djupdykte inom det området på egen hand. Kewlt. 😄 Så vilka språk använder du till vardags? Svara gärna i TLA... 😕
debatt Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 God morgon! Vaknade nu! Sovit gott, drygt 10 timmar bara, så jag känner mig lite sömnig fortfarande. Nåja, får ta en middagslur innan jobbet. Hinner inte köpa dojor idag därför.
Gote Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Morsning debatt! Bara 10 timmar? 😄 Jag fick nöja mig med sex. Timmar. 😕
Overkill Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 hej! jag försov mig, vaknade 10.05 och seminariet börjar 10.15 och det tar 10 minuter in till gamla torget 😕 så jag kom dit oduschad utan att ha borstat tänderna och utan frukost, kändes sådär.
Gote Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 hej! jag försov mig, vaknade 10.05 och seminariet börjar 10.15 och det tar 10 minuter in till gamla torget 😕 så jag kom dit oduschad utan att ha borstat tänderna och utan frukost, kändes sådär. Kursarna lär misstänka bortamatch. 😄
debatt Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 hej! jag försov mig, vaknade 10.05 och seminariet börjar 10.15 och det tar 10 minuter in till gamla torget 😕 så jag kom dit oduschad utan att ha borstat tänderna och utan frukost, kändes sådär. ...och fet i håret...
Micke H Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Kewlt. 😄 Så vilka språk använder du till vardags? Svara gärna i TLA... 😄 Well then... 😛 CSS XHT...ML? 😕 JS... ASP PHP Meh, gick väl sådär att använda TLA. 😛
Recommended Posts