Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Det gick min kompis på, han fick ingen dator kan jag ju meddela ☺️

Fanns två alternativ, åka dit och hämta eller sätta in pengar... jag hade aldrig gjort det senare.

Postat
Det är väldigt lätt att förklara i ord, men för att krångla till det kör vi det i rörlig bild istället

http://www.youtube.com/watch?v=XFmSffD3_JM...feature=related

😄 Hahaha klockrent. Ja det förklarar ju en del hehe. Tack för lektionen. Har sett den där förr men tänkte inte på just "eliit". Så nu har jag ett till sånt där magiskt nummer att hålla koll på...1337 ☺️ kul!

Postat
Han berättade hur han delar ut varningar. Tyx va på ganska lösa boliner ibland.

Jag uppfattade det som att poster kunde ryka rätt snabbt, utan att han lusläst allt, men inte varningarna i sig.

Postat

Pazo i ett nötskal, mitt i en konversation går han offline eller börjar titta film utan att säga till. ☺️

Halvtimme senare får man "va vill du?"

Postat

att klaga på hur olsberg sköter forumet är ungefär som att klaga på hur herr [vemsomhelst] sköter sin rabatt. Tycker man inte om hur det ser ut i rabatten, hur ogräsrensningen går till eller vad som får växa, får man antingen skaffa sig en egen eller knalla vidare och leta efter en som passar ens behov bättre.

nu kommer scriptet plinga igen xD

Postat
att klaga på hur olsberg sköter forumet är ungefär som att klaga på hur herr [vemsomhelst] sköter sin rabatt. Tycker man inte om hur det ser ut i rabatten, hur ogräsrensningen går till eller vad som får växa, får man antingen skaffa sig en egen eller knalla vidare och leta efter en som passar ens behov bättre.

nu kommer scriptet plinga igen xD

Vem vare som spamma?

Postat

Han formaterade om datorn, så kommer han in igen och så skriver man och sen efter tio minuter får man ett "hallå 😄" som om han väntar på att jag ska skriva när det är jag som väntar på honom. ☺️

Postat
Han formaterade om datorn, så kommer han in igen och så skriver man och sen efter tio minuter får man ett "hallå 🙁" som om han väntar på att jag ska skriva när det är jag som väntar på honom. 😄

☺️

Postat
Men är du på laxen, och känns det rätt?

Ja, hur skulle lök på laxen kunna vara något negativt? ☺️

Postat

eller vänta nu, fanns det inte en "löken" tidigare? Han var nog lök... och han gick inte ihop så jättebra med laxen heller om jag inte minns helt fel.

Det är därifrån uttrycket kommer, det har jag läst i en källa.

Postat
Jag uppfattade det som att poster kunde ryka rätt snabbt, utan att han lusläst allt, men inte varningarna i sig.

Han var ganska klar om det där med varningarna.

Postat
Själv tycker jag att fidden verkar ha något av en formsvacka.

Tjaa, jag känner att jag är passivt aggressiv på något sätt ikväll... om det är något man kan vara.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.