Fidden Postat 2 november 2009 Trådstartare Postat 2 november 2009 helt klart är iallafall att man lämnar stereospår efter sig. en gång köpte jag ett par skor som var jordade.
debatt Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 helt klart är iallafall att man lämnar stereospår efter sig. eller triospår iaf man drabbas av kronisk diarré pga oro för banklånet till dem.
Fidden Postat 2 november 2009 Trådstartare Postat 2 november 2009 en gång köpte jag ett par skor som var jordade. det är viktigt att man köper balanserade skor också, annars kan man få problem med br... nä grus.
SadamJR Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 man kanske kan få dem dubbade. Då ska det va tyska stiefeln.
debatt Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 en gång köpte jag ett par skor som var jordade. Var det dom där "Earth Shoes"?? Såg dem i butik förra säsongen igen. Retrotrenden. Precis som Sorel-kängorna.
Fidden Postat 2 november 2009 Trådstartare Postat 2 november 2009 det är viktigt att man köper balanserade skor också, annars kan man få problem med br... nä grus. om allt skiter sig kan man alltid boota om
SadamJR Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Här är en länk till rysstrucken med kukskinnet. Dom använder oxå uttrycket lök på laxen som något positivt, eller? http://www.aftonbladet.se/bil/article6057220.ab
debatt Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Här är en länk till rysstrucken med kukskinnet. Dom använder oxå uttrycket lök på laxen somnågot positivt, eller? http://www.aftonbladet.se/bil/article6057220.ab Intressant att den klarar skott från raketgevär. Vad är det för värld vi lever i? Vem var det som hade köpt ett stort fartyg som klarade alla möjliga typer av angrepp, tror t.o.m. värsta missilerna gick bet. Var det han ryssen som äger Chelsea? Jag minns att taket öppnades upp med fjärr och sedan kunde han besåda stjärnhimlen. Krossäkert glas naturligtvis.
SadamJR Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Rätt kul det där programmet om ullared. Var en snubbe som skulle grilla i en liten grill på campingen och hällde på en hel flaska tändvätska.
debatt Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Rätt kul det där programmet om ullared. Var en snubbe som skulle grilla i en liten grill på campingenoch hällde på en hel flaska tändvätska. Igår såg jag Leila hälla i en massa flaskor olja i en gryta för att steka räkor. Farligt om det kommer i vatten sa hon... 😏
SadamJR Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Vet inte mycket om grillning, men tar inte käket smak om dränker kolen på det där viset?
SadamJR Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Sen är det grannfejden på tv3. Mycket folklig bra tv i kväll.
debatt Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Vet inte mycket om grillning, men tar inte käket smak om dränker kolen på det där viset? Speciellt om man häller på tändvätska direkt på KÖTTET också, som en kompis till storebrorsan gjorde!!! Brorsan ville inte ha nåt, det var till slut bara han som gjort det och en till som käkade... 😏
debatt Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 När jag ändå håller på med en Julklappslista... Aston Martin DBS
debatt Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Duesenberg Outlaw Alligator Tolex guitar... Ska testa den endera da'n...
SadamJR Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Grannfejden från vars ifrån? Missade vart dom bor, men det är ett intressant program.
debatt Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Missade vart dom bor, men det är ett intressant program. Gbg var det ju!! Ja, Särö då...
Fidden Postat 2 november 2009 Trådstartare Postat 2 november 2009 zådär, nu har jag iaf skrivit ut lite personliga brev och cv'n som min jobbcoach ska granska imorgon.
Recommended Posts