Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
helt klart är iallafall att man lämnar stereospår efter sig.

en gång köpte jag ett par skor som var jordade.

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
helt klart är iallafall att man lämnar stereospår efter sig.

eller triospår iaf man drabbas av kronisk diarré pga oro för banklånet till dem.

Postat

det är viktigt att man köper balanserade skor också, annars kan man få problem med br... nä grus.

Postat

Var det dom där "Earth Shoes"?? Såg dem i butik förra säsongen igen.

Retrotrenden.

Precis som Sorel-kängorna.

Postat
det är viktigt att man köper balanserade skor också, annars kan man få problem med br... nä grus.

om allt skiter sig kan man alltid boota om

Postat
Här är en länk till rysstrucken med kukskinnet. Dom använder oxå uttrycket lök på laxen som

något positivt, eller? http://www.aftonbladet.se/bil/article6057220.ab

Intressant att den klarar skott från raketgevär.

Vad är det för värld vi lever i?

Vem var det som hade köpt ett stort fartyg som klarade alla möjliga typer av angrepp, tror t.o.m. värsta missilerna gick bet.

Var det han ryssen som äger Chelsea? Jag minns att taket öppnades upp med fjärr och sedan kunde han besåda stjärnhimlen.

Krossäkert glas naturligtvis.

Postat

Rätt kul det där programmet om ullared. Var en snubbe som skulle grilla i en liten grill på campingen

och hällde på en hel flaska tändvätska.

Postat
Rätt kul det där programmet om ullared. Var en snubbe som skulle grilla i en liten grill på campingen

och hällde på en hel flaska tändvätska.

Igår såg jag Leila hälla i en massa flaskor olja i en gryta för att steka räkor.

Farligt om det kommer i vatten sa hon...

😏

Postat
Vet inte mycket om grillning, men tar inte käket smak om dränker kolen på det där viset?

Speciellt om man häller på tändvätska direkt på KÖTTET också, som en kompis till storebrorsan gjorde!!!

Brorsan ville inte ha nåt, det var till slut bara han som gjort det och en till som käkade...

😏

Postat

zådär, nu har jag iaf skrivit ut lite personliga brev och cv'n som min jobbcoach ska granska imorgon.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.