Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Så du vet inte heller?

och inte jag heller... och helt klockers funkar det inte heller verkar det.

hade gjort en beställning på SJ, men sen tappade jag uppkopplingen precis i slutskedet, så jag fick börja om. Då låg min gamla beställning kvar i deras system, vilket gjorde att jag kom upp på nästa prisnivå (det verkar som priset ökar vid lägre biljettillgång). En hundring extra blev det pga DEN HÄR JÄVLA SKITEN!

Postat

hmm, eftersom resan kostade totalt 600:-, så får jag nog dra ner lite på alkoholbudgeten för den helgen. Typ -450kr får den max bli.

Postat
och inte jag heller... och helt klockers funkar det inte heller verkar det.

hade gjort en beställning på SJ, men sen tappade jag uppkopplingen precis i slutskedet, så jag fick börja om. Då låg min gamla beställning kvar i deras system, vilket gjorde att jag kom upp på nästa prisnivå (det verkar som priset ökar vid lägre biljettillgång). En hundring extra blev det pga DEN HÄR JÄVLA SKITEN!

Grattis! Du har just beställt två biljetter istället för en! Det är så det fungerar, dvs. inte fungerar.

Postat
Grattis! Du har just beställt två biljetter istället för en! Det är så det fungerar, dvs. inte fungerar.

nope. betalningen gick aldrig igenom. har kollat upp det.

Postat

har dessutom spärrat det kortnumret som jag använde när det gick fel, om de skulle hitta det någonstans och vilja genomföra köpet iallafall.

Postat
nope. betalningen gick aldrig igenom. har kollat upp det.

Vilken tur för dig! Så gick det inte för mig! Fick ta det manuellt öga mot öga i fysiska butiken senare samma dag.

😄

Postat

Visst är det bra att jag skriver inlägg som jag postar, och sen kompletterar med typ 3-4 extra inlägg, istället för att editera?

Postat
Vilken tur för dig! Så gick det inte för mig! Fick ta det manuellt öga mot öga i fysiska butiken senare samma dag.

😄

Hmm, det är nog bäst att jag kollar upp på internetbanken så att det inte dras två ggr iallafall... :S

Postat
har dessutom spärrat det kortnumret som jag använde när det gick fel, om de skulle hitta det någonstans och vilja genomföra köpet iallafall.

Jaha, så du använde ett annat kort vid köpet av biljett nummer två?! Avancerat...

Lite som användningen av X i NHL-et.

😄

Postat

Jag undrar en sak...

Hur kan man säga i dessa tider att det är vissa tider för den och den gruppen människor???

Det senaste var ju nu att riskgrupperna skulle redan ha vaccinerat sig, så nu får de vänta på de andra först om de inte passade på när det var deras tur...

Hur ska de veta att man tillhör eller ej tillhör en riskgrupp för det första?

Postat
Jaha, så du använde ett annat kort vid köpet av biljett nummer två?! Avancerat...

Lite som användningen av X i NHL-et.

😄

japp, jag kör med e-kort, vilket innebär att man gör ett separat kortnummer för varje köp, där man dessutom kan sätta en gräns på hur mycket som får dras. Känns mycket bättre än att uppge sitt riktiga visa-nr och riskera att bli av med alla miljarder, ehm... 😄

Postat

1 på 200-250 kommer att dö av svininfluensan. Av "vanliga" influensan är det 1 på 2500 pers. Ehhh... hallå!!! Jag har haft "vanliga" influensan konstaterat 35 gånger i mitt liv!! Ska nog vara rätt glad att jag lever då... Att bara 10-15% av befolkningen får influensan under vinterhalvåret då det är säsong för den förbryllar mig. Jag har fått den varje vinter senaste 20 åren! Uppskattningsvis får 40-50% svininfluensan.

Mycket gissningar.

Postat
japp, jag kör med e-kort, vilket innebär att man gör ett separat kortnummer för varje köp, där man dessutom kan sätta en gräns på hur mycket som får dras. Känns mycket bättre än att uppge sitt riktiga visa-nr och riskera att bli av med alla miljarder, ehm... 😄

Ett vanligt Visa-kort är säkrare. Men å andra sidan kan man bara dra upp till den gräns man satt på e-kortet. Så sätt är den varianten "säkrare" = bäst, om man åker dit...

Enligt info från fabro bankdirektören nu i höst.

😄

Postat

Ska köpa skor också...

valet står mellan Ett par Ecco Troggarino (som kallas Travellite på Eccos webbsida), Timberland Route Racer GTX (som bara verkar finnas i Stadium webbshop) och Ecco Ultra Terrain 1.1 (som heter exakt likadant som ett par andra, märkligt nog)...

Postat

Wut? Så svininfluensan kommer döda 45000 personer i sverige? Och äldre drabbas inte så hårt, så de flesta är "unga"? Och hittills har en eller två dött? När kommer denna explosionsartade massdöd inträffa?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.