Jump to content
Annons

Recommended Posts

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Se bara till att du gör det innan! 😱

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

Luktar det gott?

Postat

Vet inte, tror jag bedövat mitt luktsinne med alla svettiga träningskläder som jag har hängande i rummet...

Postat

det var några år sedan, jag hade ont i magen efter en utlandsresa och gick till doktorn för det. Han klämde lite på magen, sen stoppade han in sitt finger i tvåan. Sen sa han det jag just sa att han sa, sen sa han att han egentligen inte behövde göra den där undersökningen, men att han gjorde den som en bonus. Sen gick jag hem och satte mig i duschen med kläderna på och vaggade fram och tillbaks några timmar.

Det var en bra dag.

Postat
det var några år sedan, jag hade ont i magen efter en utlandsresa och gick till doktorn för det. Han klämde lite på magen, sen stoppade han in sitt finger i tvåan. Sen sa han det jag just sa att han sa, sen sa han att han egentligen inte behövde göra den där undersökningen, men att han gjorde den som en bonus. Sen gick jag hem och satte mig i duschen med kläderna på och vaggade fram och tillbaks några timmar.

Det var en bra dag.

wtf

Postat

Det är jobbigt när man ska koppla in ljudkortet igen och man aldrig minns om man har satt höger och vänster rätt eller fel på just det här stället...

Postat

Jag vill ha en Polaris 800 dragon rmk

Postat
Palla börja grina så fort allting inte går fullt blås ens väg.

🙁

Postat
Vikken fin

mmm den är ett riktigt monster kan jag lova... 🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.