Björn Olsberg Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Mitt nick är bränt. Jag vet ju vad Olsberg skrivit i PM till mig så. Vet inte vad du menar med bränt. Vi vet ju hur det gick sist när du reggade nya konton på löpande band och jag raderade dem. Är man utkastad så är man inte välkommen ens med nya konton. Men om du taggar ner och håller dig till forumreglerna så är allt frid och fröjd. 😄
Micke H Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 (redigerat) Idag steg Han ned till oss dödliga! 😄 Redigerat 2 november 2009 av Micke H
Pico Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Idag steg Han ned till oss dödliga! 😄 Lite som föräldrar som tittar in när man trodde det var FF. 😳
Analogfreak (oregistrerad) Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Vet inte vad du menar med bränt. Vi vet ju hur det gick sist när du reggade nya konton på löpande band och jag raderade dem. Är man utkastad så är man inte välkommen ens med nya konton. Men om du taggar ner och håller dig till forumreglerna så är allt frid och fröjd. 😄 Men om jag reggar nytt konto med ny IP med en helt avvikande epostadress och med ett lösenord som är långsökt från mina nuvarande kryptiska å inte röjer vem jag är så kommer du aldrig hitta mig. Då kanske jag kan vara här på rättvisa villkor där ingen förväntar sig att jag ska bråka. Då kanske jag kan skriva sakliga saker utan att bli bemött som en idiot.
Björn Olsberg Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Då kanske jag kan vara här på rättvisa villkor där ingen förväntar sig att jag ska bråka. Då kanske jag kan skriva sakliga saker utan att bli bemött som en idiot. Ja, på det sättet kan namnet vara "bränt". Trodde du syftade på något jag hade skrivit till dig i PM 😄
Fidden Postat 2 november 2009 Trådstartare Postat 2 november 2009 Hmm, undrar om herr O har ett script som plingar till när någon nämner hans namn. jag provar. Olsberg. 😄
Björn Olsberg Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Hmm, undrar om herr O har ett script som plingar till när någon nämner hans namn.jag provar. Olsberg. 😄 *ping* Idag steg Han ned till oss dödliga! 😛 Heh, saft och bullar någon? 😳
Analogfreak (oregistrerad) Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 (redigerat) Ja, på det sättet kan namnet vara "bränt". Trodde du syftade på något jag hade skrivit till dig i PM 😄 Det har du ju gjort också Björn. Du har skrivit att du raderar inlägg av bara farten för att du inte orkar läsa dom. När du sett en tråd som innehåller bråk så har du sagt till mig att du raderar mina inlägg eftersom du tar förgivet att det är jag som är orsaken då du förväntar dig att det är jag som alltid bråkar. Redigerat 2 november 2009 av Analogfreak
Gote Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Hmm, undrar om herr O har ett script som plingar till när någon nämner hans namn.jag provar. Olsberg. 😄 Funkade! 😳
Overkill Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 😄 Han redigerade ett inlägg utan att det står att han gjorde något.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 *ping* Heh, saft och bullar någon? 😉 Trodde din tjej höll dig med saft och bullar Björn! Det är väl inte torrtider nu?😄
Björn Olsberg Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Kanske inte riktigt så hårt, men nästan... Under press så kan det hända att jag måste agera på en kombination av anmälningar, snabb genomläsning och ett track record för den berörde medlemmen. På tal om press, nu är det strax pressläggning och lagom hets att få iväg nästa nummer. Måste dra.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Kanske inte riktigt så hårt, men nästan...Under press så kan det hända att jag måste agera på en kombination av anmälningar, snabb genomläsning och ett track record för den berörde medlemmen. På tal om press, nu är det strax pressläggning och lagom hets att få iväg nästa nummer. Måste dra. Ja... så även om jag inte skulle skriva ett enda inlägg nu framöver så kan jag åka ut...
Björn Olsberg Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Ja... så även om jag inte skulle skriva ett enda inlägg nu framöver så kan jag åka ut... För att förtydliga, ingen har fått några anmälningar under sådana omständigheter jag nämnde nyss. Och du är inte den enda som har fått anmälningar när trådar har gått snett.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 (redigerat) För att förtydliga, ingen har fått några anmälningar under sådana omständigheter jag nämnde nyss.Och du är inte den enda som har fått anmälningar när trådar har gått snett. puss då 😉 Fast jag är besviken på grunderna du gav mig 60% (där jag har citerat din kommentar) Redigerat 2 november 2009 av Analogfreak
Björn Olsberg Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 😉 Han redigerade ett inlägg utan att det står att han gjorde något. Och han kan även det omvända - lägga till raden om redigerat utan att göra något. Det du...
Gote Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Och han kan även det omvända - lägga till raden om redigerat utan att göra något. Det du... Djävla tur att jag inte har den makten! 😉
Overkill Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Det här lär nog vara med i nästa Zetigeist-film med konspirationer 😉
Gote Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Det här lär nog vara med i nästa Zetigeist-film med konspirationer 😄 😉
Fidden Postat 2 november 2009 Trådstartare Postat 2 november 2009 5 anonyma, Sadam... äre jobbigt? 😄 haha, jag gillar att du håller på att lobba för anonymitet bara för att djävlas 😉
Pico Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 haha, jag gillar att du håller på att lobba för anonymitet bara för att djävlas 😄 😆😛 Ok, jag kanske var lite elak.. 😉
Björn Olsberg Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 puss då 😉 Fast jag är besviken på grunderna du gav mig 60% (där jag har citerat din kommentar) Då ska du ta med länken där diskussionen fördes: https://www.studio.se/index.php?showtopic=69909 Först därefter kan du argumentera för att detta inte är en konversation som skulle förts via PM.
Micke H Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Detta visade sig vara en händelserik Längsta-dag trots allt. 😉
Recommended Posts