Pico Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Det var någon skåning vid namn Markus som fel-ringde o väckte mig idag.... 🙂
Pazo Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 hehe, ja. Var inte så jälla trött då heller utan tänkte mer på att jag skulle bli trött sen 🙂
Fidden Postat 2 november 2009 Trådstartare Postat 2 november 2009 fidden seriöst du är min idol O RLY? 🙂
Micke H Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 När jag dör så vill jag inte bli begravd i en dyr kista. Jag vill bli utklädd i en Stålmannen-kostym och utkastad från ett plan!
Pazo Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 När jag dör så vill jag inte bli begravd i en dyr kista. Jag vill bli utklädd i en Stålmannen-kostym och utkastad från ett plan! Det får man inte! Jag vill bli frystorkad sådär så man bara blir ett pulver... sen blir pulvret begravt i en såndär majsstärkelselåda. Och så bryts man ner helt utan att pajja miljön något 🙂
Micke H Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Jag har en väldigt elak flickvän. Hon skickar mig SMS som har den effekten att jag inte kan ställa mig upp och hämta kaffe. 🙂
Pazo Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Jag har en väldigt elak flickvän. Hon skickar mig SMS som har den effekten att jag inte kan ställa mig upp och hämta kaffe. 🙂 Du har en snopp
Fidden Postat 2 november 2009 Trådstartare Postat 2 november 2009 när jag dör vill jag bli klippt i småbitar och stoppad i en kasse, precis som grannen.
Neosus Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Alla barnen leker samuraj utom Hasse för han ligger i en kasse *fniss*
Recommended Posts