Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Varför jag pluggar så mycket? För att jag har Matematisk Analys helvete som e svårt. Men jag har så himla dålig självdisciplin så jag skjuter fram det till sent på kvällen.

Orka inte göra det! 😛

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)

Måste sitta kvar i skolan och plugga för att få gjort något. Här hemma frestas man av så mycket annat. TV, studion, mat, längsta, vackra kvinnor osv. 😛

Redigerat av Memphis
Postat

Kom på att jag börjar 13.15 imorn... 😛 fast går till 19:45... 😛 Men jag drar o sleepar ändå. Får släpa mig upp tidigt o plugga istället. Ha det gott haj!

Postat

Min syrra fyllde år och massa folk var här. Jag hon och hennes pojkvän/våran kompis hamnade i en livlig diskussion om graffitins plats i stadsmiljön och jag ska gå upp kvart i sex.

Jag är en dryg jävel som inte orkar läsa igenom tråden så jag vet inte vad ni har haft för er men jag hoppas att det var nånting roligt.

Postat

jag gillar existensen av all form av konst i offentliga miljöer

sen kanske jag har olika åsikter om vad som är snyggt och inte men man tar ju inte ner en matisse på museet för att nån inte gillar den.

Postat

ja men jag har iofs kanske inte lika liberal syn på konst som du har så jag vet inte om jag skulle kalla klotter för konst. det är ju inte direkt konst om man skriver "fuck you" inne på en allmän toalett, vilket i princip är vad klotter utomhus är bara det att det är lite större.

den var ju inte så kul

ljudet av tentap är typ min favorit. kanske efter retur. varför ett p efter tenta, fidden?

Postat
ja men jag har iofs kanske inte lika liberal syn på konst som du har så jag vet inte om jag skulle kalla klotter för konst. det är ju inte direkt konst om man skriver "fuck you" inne på en allmän toalett, vilket i princip är vad klotter utomhus är bara det att det är lite större.

man kan ju inte reglera i lag vad som är konst och inte beroende på innehåll, så därför måste även det tillåtas. jag bor hellre i en stad med allsköns "klotter" överallt som man kan ha olika åsikter om än en hjärndöd reglerad stad som inte syns att den lever.

Postat
nä och min ståndpunkt är väl mer ideologisk än vad den är praktisk

nu förstår jag inte vad du menar

det är snarare nåt jag förväntade mig att du skulle säga om min

Postat
nu förstår jag inte vad du menar

det är snarare nåt jag förväntade mig att du skulle säga om min

jag menar om min ideologiska ståndpunkt är att klotter borde vara förbjudet (för att det är skadegörelse) och graffiti tillåtet så är det ju svårt i praktiken precis som du sa. en mer praktisk ståndpunkt är ju förbjud allt, vilket är hur det är idag.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.