Overkill Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 Varför jag pluggar så mycket? För att jag har Matematisk Analys helvete som e svårt. Men jag har så himla dålig självdisciplin så jag skjuter fram det till sent på kvällen. Orka inte göra det! 😛
Memphis Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 (redigerat) Måste sitta kvar i skolan och plugga för att få gjort något. Här hemma frestas man av så mycket annat. TV, studion, mat, längsta, vackra kvinnor osv. 😛 Redigerat 1 november 2009 av Memphis
Memphis Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 Kom på att jag börjar 13.15 imorn... 😛 fast går till 19:45... 😛 Men jag drar o sleepar ändå. Får släpa mig upp tidigt o plugga istället. Ha det gott haj!
Pazo Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 Jag kan nog skit i min första föreläsning om det visar sig att jag är pisstrött på morgonen 😛
Fidden Postat 1 november 2009 Trådstartare Postat 1 november 2009 ska bara kolla om ove är med i tredje, om han inte är det går jag och lägger mig 😛
Dingbats Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Jag pallar inte läsa ikapp. Jag har precis suttit ner lite och nu sitter jag igen.
Fidden Postat 2 november 2009 Trådstartare Postat 2 november 2009 du har 2 leechers men ingen seeder har vi konstaterat iallafall
Dingbats Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Jag vill att det ska bli revolution på riktigt men jag är bekväm av mig
Dingbats Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Min syrra fyllde år och massa folk var här. Jag hon och hennes pojkvän/våran kompis hamnade i en livlig diskussion om graffitins plats i stadsmiljön och jag ska gå upp kvart i sex. Jag är en dryg jävel som inte orkar läsa igenom tråden så jag vet inte vad ni har haft för er men jag hoppas att det var nånting roligt.
Overkill Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 du får läsa ikapp imorgon istället tycker jag nu lyssnar jag på fidden igen
Dingbats Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 jag gillar existensen av all form av konst i offentliga miljöer sen kanske jag har olika åsikter om vad som är snyggt och inte men man tar ju inte ner en matisse på museet för att nån inte gillar den.
Overkill Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 ja men jag har iofs kanske inte lika liberal syn på konst som du har så jag vet inte om jag skulle kalla klotter för konst. det är ju inte direkt konst om man skriver "fuck you" inne på en allmän toalett, vilket i princip är vad klotter utomhus är bara det att det är lite större. den var ju inte så kul ljudet av tentap är typ min favorit. kanske efter retur. varför ett p efter tenta, fidden?
Dingbats Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 och så kliar min pung nåt överjävligt och jag hinner inte duscha imorgon bitti.
Dingbats Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 ja men jag har iofs kanske inte lika liberal syn på konst som du har så jag vet inte om jag skulle kalla klotter för konst. det är ju inte direkt konst om man skriver "fuck you" inne på en allmän toalett, vilket i princip är vad klotter utomhus är bara det att det är lite större. man kan ju inte reglera i lag vad som är konst och inte beroende på innehåll, så därför måste även det tillåtas. jag bor hellre i en stad med allsköns "klotter" överallt som man kan ha olika åsikter om än en hjärndöd reglerad stad som inte syns att den lever.
Overkill Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 nä och min ståndpunkt är väl mer ideologisk än vad den är praktisk
Dingbats Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 nä och min ståndpunkt är väl mer ideologisk än vad den är praktisk nu förstår jag inte vad du menar det är snarare nåt jag förväntade mig att du skulle säga om min
Overkill Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 nu förstår jag inte vad du menar det är snarare nåt jag förväntade mig att du skulle säga om min jag menar om min ideologiska ståndpunkt är att klotter borde vara förbjudet (för att det är skadegörelse) och graffiti tillåtet så är det ju svårt i praktiken precis som du sa. en mer praktisk ståndpunkt är ju förbjud allt, vilket är hur det är idag.
Dingbats Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 jag vill inte vill inte vill inte bohärelleråkatillföreläsningen
Dingbats Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalsssssssssssss sssssssssssss
Recommended Posts