Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Och Pazo började spamma när jag skulle kolla film... nu har halva filmen gått, och vad finns kvar då... jo en Steven Seagal rulle som börjar nu. 😆

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Och Pazo började spamma när jag skulle kolla film... nu har halva filmen gått, och vad finns kvar då... jo en Steven Seagal rulle som börjar nu. 😆

😛 jag kollar på knocked up på trean

Postat (redigerat)
Antar det är ren avundsjuka, för jag sitter bara och försöker komma på alla problem det skulle kunna innebära. 😆

😛

Owerkill, du har rätt, vi bor i en skyttegrav på 45 kvm. 😛 Ingen idé att kakla skiten när det sprängs sönder varje dag.

Nä, delar en 3:a på 120kvm, i andrahand.

Redigerat av Memphis
Postat
Ja, just den som han spammade sönder... 😆

Den är inte så bra kan jag ju trösta dig med i så fall. 😛 Superbad var mycket bättre och även Pineapple Express gillade jag bättre och båda är väl med samma gäng.

Postat
Den är inte så bra kan jag ju trösta dig med i så fall. 😆 Superbad var mycket bättre och även Pineapple Express gillade jag bättre och båda är väl med samma gäng.

Den fick en 5:a på tv.nu btw. 😛

Postat
😛

Owerkill, du har rätt, vi bor i en skyttegrav på 45 kvm. 😆 Ingen idé att kakla skiten när det sprängs sönder varje dag.

Nä, delar en 3:a på 120kvm, i andrahand.

120 kvm, shit vad stort! vi ska bo i en tvåa på 48 😛

Postat
Den fick en 5:a på tv.nu btw. 😛

Jaså? Den är ju inte dålig men det där är väl att ta i. 😆 Har lite svårt för Katherine Heigl, hon är ju trevlig att kolla på men när vi flög till usa visade dom 27 dresses på planet och kan man inte sova så är det liksom svårt att inte kolla... Och det är den sämsta filmen jag någonsin sett. 😛

Postat
120 kvm, shit vad stort! vi ska bo i en tvåa på 48 😛

Två våningar också. 😛 Men hur många ska ni bo i tvåan då? 😆

Postat
Jaså? Den är ju inte dålig men det där är väl att ta i. 😛 Har lite svårt för Katherine Heigl, hon är ju trevlig att kolla på men när vi flög till usa visade dom 27 dresses på planet och kan man inte sova så är det liksom svårt att inte kolla... Och det är den sämsta filmen jag någonsin sett. 😛

Usch, absolut ingen favvo-babe. Vill inte säga att hon är ful, det vore väl att ta i men... näe... 😆

Postat
Två våningar också. 😛 Men hur många ska ni bo i tvåan då? 😆

Två! Men det är ingen "normal" tvåa med ett sovrum och ett vardagsrum så det är inte så jag får sova i soffan i vardagsrummet medan pazo ligger och göttar sig i ett eget rum. 😛

Postat
Två! Men det är ingen "normal" tvåa med ett sovrum och ett vardagsrum så det är inte så jag får sova i soffan i vardagsrummet medan pazo ligger och göttar sig i ett eget rum. 😆

Ni kan båda ligga o götta er i tvåan.

Postat
Två! Men det är ingen "normal" tvåa med ett sovrum och ett vardagsrum så det är inte så jag får sova i soffan i vardagsrummet medan pazo ligger och göttar sig i ett eget rum. 😛

sova i soffan, va sletet. 😛 Jasså ni två ska dela, har missat det, låter kul! 😆

Postat

det e därför man räknar matte samtidigt som man hänger i längsta, fast det blir fan inte mycket gjort... 😆

Postat
det är därför man streamar eller laddar hem! för då kan man kolla samtidigt som man hänger i längsta

Har TV på lappen intill stationär, men det är inte "filmstämning". 😆

Postat

nä jag såg inte NYR, visste inte ens att det var tidiga matcher ikväll.. men nu ska jag kolla OVECHKIN!!!! 😆

Postat
Hmm, är det så att man gått över till vintertid nu i USA också?

Japp, så är det. Ändrades idag.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.