Fidden Postat 1 november 2009 Trådstartare Postat 1 november 2009 Tog en löprunda, hade kollat upp när elljusen slocknar och det skulle de göra vid tio. Kl 21:00, när jag var mitt i spåret, släcktes dom xD
Pazo Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 om man skulle bli vegetarian som fortfarande "kan" äta kött... Alltså... vara vegetarian när jag lagar maten. Men äta kött ute eller hos folk eller hemma i aneby osv osv... 😆
Pico Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 om man skulle bli vegetarian som fortfarande "kan" äta kött... Alltså... vara vegetarian när jag lagar maten. Men äta kött ute eller hos folk eller hemma i aneby osv osv... 😆 FEJK! LAME! NARC!
Memphis Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 Men det är det inte... 😄 Vaddå? har du testat? 😆
Pazo Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 FEJK! LAME! NARC! Har btw redan levt så i knappa två år 😆
Pico Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 (redigerat) Vaddå? har du testat? 😄 Jepp... lagade annan mat, men fick blodsockerfall modell värre, så jag brände på några blodpuddingar istället men så fanns ingen lingonsylt. Så det blidde bearnaisesås helt enkelt... 😆 Edit: Blev en jäkla konstig mening... 😄 Redigerat 1 november 2009 av Pico
Memphis Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 (redigerat) haha, galet 😆 EDIT. 99% av alla meningar i längsta e konstiga. Så det e lugnt. 😄 Redigerat 1 november 2009 av Memphis
Pico Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 Har btw redan levt så i knappa två år 😆 Jag vet du var lite sån, när du bodde med Clara iaf.
Pico Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 haha, galet 😆 EDIT. 99% av alla meningar i längsta e konstiga. Så det e lugnt. 😄 Källa på det där? Se, nu har jag citerat dig också... då MÅSTE det vara fakta. 😄
Overkill Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 jag hade inte pallat vara vegetarian seriöst för kött är ju gott
Fidden Postat 1 november 2009 Trådstartare Postat 1 november 2009 jag hade inte pallat vara vegetarian seriöst för kött är ju gott vad är det för argument? klarar du av att inte dricka glykol?
Overkill Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 så jäla bra 😆 japp! håller på och tankar dingis skivor från tpb med men ingen som seedar 😄
Pazo Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 Jag vet du var lite sån, när du bodde med Clara iaf. japp! Och det var gott och helt okej... Men ibland saknade man verkligen en god falukorv, eller goda fulkötbullar! fan va gätt
Pico Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 japp!Och det var gott och helt okej... Men ibland saknade man verkligen en god falukorv, eller goda fulkötbullar! fan va gätt Fast du brände väl på en kyckling emellanåt?
Neosus Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 vegetarian kan man inte vara.. måste få i sig nån mat oxå 😆
Pazo Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 Fast du brände väl på en kyckling emellanåt? Japp! Behövde lite extra protein när jag tränade 😆
Memphis Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 ny inneboende idag. Nu bor man med två söta tjejer i samma ålder. Klå det. 😆
Pico Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 ny inneboende idag. Nu bor man med två söta tjejer i samma ålder. Klå det. 😛 Antar det är ren avundsjuka, för jag sitter bara och försöker komma på alla problem det skulle kunna innebära. 😆
Overkill Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 ny inneboende idag. Nu bor man med två söta tjejer i samma ålder. Klå det. 😆 hur bor du? korridor? lägenhet?
Recommended Posts