Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
har pazo varit inne idag, eller ska man behöva oroa sig på riktigt att han ligger i något dike nånstans? 😄

😄 klart han inte kommer in när han är i västerås!

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
jävla kaffe. känner mig skittrött men samtidigt jättejättepigg. kommer inte kunna sova förrän tidigast typ 04:00

samma här skulle jag tro. 😄 man fixar ju inte direkt dygnsrytmen genom att vara ute och gå och lägga sig mellan fyra och halv fem för att sedan vakna halv två.

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
😳

😳

Postat
samma här skulle jag tro. 😳 man fixar ju inte direkt dygnsrytmen genom att vara ute och gå och lägga sig mellan fyra och halv fem för att sedan vakna halv två.

det hjälper nog inte direkt till att man varit uppe alla nätter hela veckan och kollat fucking nhl heller 😳

Postat
DU SER UT SOM LOA FALKMAN

var tvungen att lyssna på min tolkning av den där nu och det visar sig att den har evolverat ganska mycket... versionen som jag kör ganska mycket på gitarren nu är ganska annorlunda mot hur det lät från början. vet inte om det är till det bättre eller sämre dock.

orginalet är dock bäst 😳

Postat

Vafan.. vi körde "pekleken" igår alltså... ja liksom nån ställer en fråga/påstående å så ska man peka på den som man tror det stämmer överrens med bäst. Och antalet fingrar man får pekade på sig är antalet klunkar man ska dricka helt enkelt.

Och frågan en tjej ställde var... "Vem här gillar analsex bäst?"... Och då ska man få sig lite betänketid också... Så under betänketiden började alla tjöta på om vilka som hade haft de å liksom lite vad de tyckte osv osv... å jag satt mellan två av claras kompisar som hade haft det...osv osv ... Rätt obekvämt...aja iaf... sen när alla tjejerna tillslut kom på att jag också var med på festen så fick alla för sig att peka på mig... fick fan dricka upp en hel jälla grogg på en gång 😳

Postat
Vafan.. vi körde "pekleken" igår alltså... ja liksom nån ställer en fråga/påstående å så ska man peka på den som man tror det stämmer överrens med bäst. Och antalet fingrar man får pekade på sig är antalet klunkar man ska dricka helt enkelt.

Och frågan en tjej ställde var... "Vem här gillar analsex bäst?"... Och då ska man få sig lite betänketid också... Så under betänketiden började alla tjöta på om vilka som hade haft de å liksom lite vad de tyckte osv osv... å jag satt mellan två av claras kompisar som hade haft det...osv osv ... Rätt obekvämt...aja iaf... sen när alla tjejerna tillslut kom på att jag också var med på festen så fick alla för sig att peka på mig... fick fan dricka upp en hel jälla grogg på en gång 😳

😳

Postat (redigerat)

" ..sen när alla tjejerna tillslut kom på att jag också var med på festen.. "

var lätt bäst! 😳 Pazo, du e för skön du.

Redigerat av Memphis
Postat
" ..sen när alla tjejerna tillslut kom på att jag också var med på festen.. "

var lätt bäst! 😳 Pazo, du e för skön du.

jamen vafan... de är ju sant.. de satt å diskuterade å typ hade kommit fram till att en av tjejerna där hade gjort det mest å därför gillade det bäst också... sen sa nån av tjejerna... meh, Ricardo är ju här! Å då fick alla tjejerna upp ögonen för mig å bara.. HAN E KILLE HAN GILLAR DE SÄKERT! å så fick jag allt .P

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.