Pico Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 alkisfitta Finns många alkishänder nu med Svinflunsa-hysterin. Alkisfitta vet jag inte mycket om... 🤪
Fidden Postat 1 november 2009 Trådstartare Postat 1 november 2009 De tärl itesv årtat tläs anä rmanh arm el lans agetp åfe lstä lle
slejnard Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 j am en bar ali te 2 st lingongrova tunt lager bregott (rött) tjockt lager mjukost(skagen) skinka gurka satt som en smäck
Fidden Postat 1 november 2009 Trådstartare Postat 1 november 2009 Jag lagade en kopp kaffe. Ingredienser: - En kopp - Kaffe
Fidden Postat 1 november 2009 Trådstartare Postat 1 november 2009 åt en smörgås också... Recept: 1 st. smör 1 st. gås
Dingbats Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ snopp
SadamJR Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 Vad sägs som att ta nästa års vintertidsomställning redan nu? Gärna för mej, och ett par timmar till som bonus.
SadamJR Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 iiiiiskalla killen, full av mänsklig värme Lorne dewolfe är sveriges bäste låtskrivare. Sveriges donald fagen.
SadamJR Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 Pazo smsade igår att han satt ensam med 10 tjejer, och kände sig sjukt obekväm när de började snacka omanalsex och vilka av dem som hade provat på det. Fick du det smset Fidden? 😆 Hur många?
Fidden Postat 1 november 2009 Trådstartare Postat 1 november 2009 det sa han inte... åååh, jag är trött idag men jag måste söka en massa jobb eftersom jag skjutit upp det hela veckan. funderar på att försöka vakna upp med en löprunda, fast då finns alltid risken till det motsatta...
Fidden Postat 1 november 2009 Trådstartare Postat 1 november 2009 nu när jag läste på aftonbladet var jag tvungen att googla på "flanör" för att se vad det betyder.
Pico Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 (redigerat) Ba ba-ba badabba-baaam *blicki-blicki-blicki-blicki* Vilken låt? 😄 Redigerat 1 november 2009 av Pico
SadamJR Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 Peter forsberg ska spela karjala cup. Jippie?????
Pico Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 Peter forsberg ska spela karjala cup. Jippie????? Läste det... men tycker det är lite svårt att säga något om hans kvalité nu för tiden. Han har ju iofs kunnat blixtra till även i sådana matcher han spelat bara för att "känna sig för".
SadamJR Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 Läste det... men tycker det är lite svårt att säga något om hans kvalité nu för tiden.Han har ju iofs kunnat blixtra till även i sådana matcher han spelat bara för att "känna sig för". Tycker mest han glider omkring på en räkmacka nuförtiden. Man spelar inte i landslaget för att känna sej för. Han borde lära sej att bita ihop, eller lägga av.
Recommended Posts