Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Pazo smsade igår att han satt ensam med 10 tjejer, och kände sig sjukt obekväm när de började snacka om

analsex och vilka av dem som hade provat på det. Fick du det smset Fidden? 😆

Hur många?

Postat

det sa han inte...

åååh, jag är trött idag men jag måste söka en massa jobb eftersom jag skjutit upp det hela veckan.

funderar på att försöka vakna upp med en löprunda, fast då finns alltid risken till det motsatta...

Postat

nu när jag läste på aftonbladet var jag tvungen att googla på "flanör" för att se vad det betyder.

Postat (redigerat)

Ba ba-ba badabba-baaam *blicki-blicki-blicki-blicki*

Vilken låt? 😄

Redigerat av Pico
Postat
Peter forsberg ska spela karjala cup. Jippie?????

Läste det... men tycker det är lite svårt att säga något om hans kvalité nu för tiden.

Han har ju iofs kunnat blixtra till även i sådana matcher han spelat bara för att "känna sig för".

Postat
Läste det... men tycker det är lite svårt att säga något om hans kvalité nu för tiden.

Han har ju iofs kunnat blixtra till även i sådana matcher han spelat bara för att "känna sig för".

Tycker mest han glider omkring på en räkmacka nuförtiden. Man spelar inte i landslaget för att känna

sej för. Han borde lära sej att bita ihop, eller lägga av.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.