Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
The Haunting på femman om 7-8 minuter.

Den fick en 1:a i betyg på tv.nu. 😛

du har lagt av helt med hocky och sånt eller? 😄

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Wut? 😛😄

nähä, i guess not 😄

stream torrent är nåt nytt påfund som de börjat köra med på myp2p.eu

Postat
Provade igår och fick inte igång nån hockey. Måste väl inte ha nåt program va 😛

öh, jo... man måste ha programmet "stream torrent" 😄

Postat

Haha, faaan! Nackdelen med den här torrentprylen är att man buffrar ett par minuter innan man kan börja titta... och när matchen är slut så stänger alla ner programmet, och om man då har en seg uppkoppling och och ligger lite efter, så får man problem att se avgörandet. Nu dog min stream, precis lagom till straffläggningen xD

Postat
Haha, faaan! Nackdelen med den här torrentprylen är att man buffrar ett par minuter innan man kan börja titta... och när matchen är slut så stänger alla ner programmet, och om man då har en seg uppkoppling och och ligger lite efter, så får man problem att se avgörandet. Nu dog min stream, precis lagom till straffläggningen xD

😛

Postat

hehe 😛

Postat
well well, min center stamkos missade sin straff och devils vann... DOH!

"och delvis vann"... så fel man kan läsa o så fel din mening blev då. 😛

Postat
"och delvis vann"... så fel man kan läsa o så fel din mening blev då. 😆

haha, nu lurade du mig att tro att jag skrivit fel också xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.