Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

1:05:00 kvar.. jobbigt med långsam upplänk... eller den kanske mest är upptagen med torrents förresten.

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Stackars pazo från och med december 😮

vadå stackars! inser du inte att jag kommer inviga honom i grotescos överlägsenhet inom humor så kommer han också tycka ett kilo mjöl är kul sen 😄

Postat
vadå stackars! inser du inte att jag kommer inviga honom i grotescos överlägsenhet inom humor så kommer han också tycka ett kilo mjöl är kul sen 😮

Ni får öva in sketchen och köra den på inflyttningsfesten sen xD

Postat
vadå stackars! inser du inte att jag kommer inviga honom i grotescos överlägsenhet inom humor så kommer han också tycka ett kilo mjöl är kul sen 😄

Lika troligt som att du skulle börja tycka "a laika halowiin vieri mushh.. is niice" delen är roliga än "its also tomorrow" delen.

Postat
Och sen får dom flytta ut.

eller iallafall storstäda.

hade förresten en jobbarkompis som körde beachparty i sin lägenhet, körde in en massa sand från sandlådor och sånt, och hällde ut på golvet. Han valde att flytta efter det.

Postat (redigerat)
Nej

Då behöver jag bara stoppa in låtar i ableton

Så det kallas i musiknördarnas värld nu? "stoppa in låtar i ableton"

Redigerat av Pico
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.