Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
han hade visst inte så många 😄

Fick för mig att han sa att hans team skulle dippa idag och framåt några dagar. Hade han en enda spelare på is? Kanske var det två...

Jag har fem idag, men det går inge bra.

Postat

har haft strul med min uppkoppling som inte funkat alls bra ikväll... har avinstallerat mitt virusskydd och installerat ett annat och ska se om jag har fått nåt vajsing på burken.

Postat
har haft strul med min uppkoppling som inte funkat alls bra ikväll... har avinstallerat mitt virusskydd och installerat ett annat och ska se om jag har fått nåt vajsing på burken.

Jaha. Jag fick för mig att du skulle ta nåt tåg du dillade om och åka "hem" över helgen, var nu det innebär och är.

Måste ha mixat.

😆

Postat
Nu har Dingbats röstat i Festivalen.

Han är den ende som har röstat där.

Deadline är 12 Nov härför.

Jag röstade för flera timmar sen. Du måste också rösta.

Postat
Jaha. Jag fick för mig att du skulle ta nåt tåg du dillade om och åka "hem" över helgen, var nu det innebär och är.

Måste ha mixat.

😆

mm, jag sitter på samma ställe som igår vad jag vet... 😆

Postat
Oj, OK och Slejn har bara 1 spelare vardera inatt. Jag har flest med 5, flera har 4, aRocker har 3 st.

det är två matcher som inte börjat än, och de spelarna ser du inte än i de andra lagen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.