Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Vadå för bombman!?!?

Han som de pratade om som förstenyhet på Nyheterna på TV igår både lokalt och nationellt.

Han skulle ju spränga en dj**la massa härutanför.

Jag hade varit västerut och skulle hem, tog bussen till Markland, ett ställe man byter buss/vagn på.

Men väl där så var trafiken omdirigerad och 400 pers stod och väntade, men ingen visste varför!

Tog sedan min buss och skulle åka till Linnéplatsen, när chauffören plötsligt stannar i utkanten av

Änggården, öster om Linnéplatsen. När jag går av (för inte vill jag åka till Hisingen som han

plötsligt fått för sig att köra till) så frågar en kille en fotograf vad som hänt: det är bombattentat.

Bombmannen har initialt hotat med att spränga hela Linnéstaden i luften, men sitter just nu i en

av spårvagnarna (tillsammans med en massa människor). Man ser två stora brandbilar,

en massa poliser och polisbilar m.m. och en väldig massa avspärrningar.

Då går jag runt Linnéplatsen och hoppas att mitt hus inte är avspärrat. Jag går och går och

har sån tur att just "mitt" hus inte är avspärrat. Det är kyligt som f*n. Stackars de som ville hem

eller de som ville gå ut, när ingen fick det! Huvudgatan var helt fullknökad med folk.

Polisen lär ha gripit honom igår och han hade mycket riktigt bomber på sig på kroppen som var

på väg att smälla av! Han forslades till psyket. Idag framkom att han placerat ut ännu fler

bomber, men Polisen är förtegen och vill inte säga var eller heller var han nu befinner sig,

var det senaste jag fick höra nu sent ikväll.

Postat
Det stod nånstans att han inte kunde spränga bomberna för att sladdarna inte var inkopplade.

Sicken bombman.

Ok.

Han hamnade på Psyket, men släpptes därifrån.

Jag tror han är hemma nu.

😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.