slejnard Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 Lyssnar för fullt nu. Blev sugen på läsk hej förresten
slejnard Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 halvslite idag..höll nästan på att säga "aldrig mer" imorse 😛
debatt Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 Vadå för bombman!?!? Han som de pratade om som förstenyhet på Nyheterna på TV igår både lokalt och nationellt. Han skulle ju spränga en dj**la massa härutanför. Jag hade varit västerut och skulle hem, tog bussen till Markland, ett ställe man byter buss/vagn på. Men väl där så var trafiken omdirigerad och 400 pers stod och väntade, men ingen visste varför! Tog sedan min buss och skulle åka till Linnéplatsen, när chauffören plötsligt stannar i utkanten av Änggården, öster om Linnéplatsen. När jag går av (för inte vill jag åka till Hisingen som han plötsligt fått för sig att köra till) så frågar en kille en fotograf vad som hänt: det är bombattentat. Bombmannen har initialt hotat med att spränga hela Linnéstaden i luften, men sitter just nu i en av spårvagnarna (tillsammans med en massa människor). Man ser två stora brandbilar, en massa poliser och polisbilar m.m. och en väldig massa avspärrningar. Då går jag runt Linnéplatsen och hoppas att mitt hus inte är avspärrat. Jag går och går och har sån tur att just "mitt" hus inte är avspärrat. Det är kyligt som f*n. Stackars de som ville hem eller de som ville gå ut, när ingen fick det! Huvudgatan var helt fullknökad med folk. Polisen lär ha gripit honom igår och han hade mycket riktigt bomber på sig på kroppen som var på väg att smälla av! Han forslades till psyket. Idag framkom att han placerat ut ännu fler bomber, men Polisen är förtegen och vill inte säga var eller heller var han nu befinner sig, var det senaste jag fick höra nu sent ikväll.
SadamJR Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 Det stod nånstans att han inte kunde spränga bomberna för att sladdarna inte var inkopplade. Sicken bombman.
Overkill Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 sen har jag även den här: funderar på att klippa av öronen och så helt enkelt skriva "lesbisk keps" i pannan på kepsen om man säger
Dingbats Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 Eller bara hävda att den är lesbisk om nån frågar.
slejnard Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 Jistanes ja. Jag läste lite om den därna bombmannen. Huvva!
debatt Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 Det stod nånstans att han inte kunde spränga bomberna för att sladdarna inte var inkopplade.Sicken bombman. Ok. Han hamnade på Psyket, men släpptes därifrån. Jag tror han är hemma nu. 😄
SadamJR Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 Ok.Han hamnade på Psyket, men släpptes därifrån. Jag tror han är hemma nu. 😄 Du kan inte va felinformerad där?
slejnard Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 hockeyhockeyhockey. ska kolla upp det där streamingsstället...sparade det som bokmärke men kunde pga orsak inte kolla igår 😄
Overkill Postat 31 oktober 2009 Postat 31 oktober 2009 hockeyhockeyhockey.ska kolla upp det där streamingsstället...sparade det som bokmärke men kunde pga orsak inte kolla igår 😉 😄
debatt Postat 31 oktober 2009 Postat 31 oktober 2009 Fidden skulle väg åka hem eller bort eller var nu "hem" är...
debatt Postat 31 oktober 2009 Postat 31 oktober 2009 Du kan inte va felinformerad där? Att han hamnade på Psyket men släpptes stämmer. Sista meningen var min gissning... 😄
Dingbats Postat 31 oktober 2009 Postat 31 oktober 2009 Man tatuerar inte in sin kompis namn på röven.
Dingbats Postat 31 oktober 2009 Postat 31 oktober 2009 Man tatuerar heller inte in "My first and only love is rock 'n' roll" på armen.
Recommended Posts