Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

Jag har en trimmer. Bästa investeringen nånsin. 300 spänn för tio års klippning... 🙂

Postat

jag brukar också snagga... har provat 9, 6 och 3 mm, plus att jag kört utan distanskam ett par gånger. Nu är jag dock långhårig, säkert 25mm eller nåt. Ungefär den längden då man ser att fästet i pannan drar sig bakåt i kanterna, vilket gör att apparaten åker fram snart igen 🙂

Postat

Era snaggade as. Låt skiten växa istället. 🙂

Jag betalar för övrigt 800 spänn varje gång jag går till frisören för jag måste sätta i ny färg i håret också. 😳

Postat
Era snaggade as. Låt skiten växa istället. 🙂

Jag betalar för övrigt 800 spänn varje gång jag går till frisören för jag måste sätta i ny färg i håret också. 😳

😮

hur ofta?

Postat

Jag har tunnt rakt hår utom i tinningarna. Där är det grovt och krulligt. Typ könshår... 🙂

Postat

jag borde kanske också färga håret, för det är fan inte nån vidare färg på det längre... inte att det är grått, men det är liksom lite råttfärgat på något sätt. Kanske skulle man ha det purpur? Eller gredelin.

Postat
fan, [ingenting] spelar på hg nästa vecka 😳

synd att man flyttat därifrån...

Hur spelar man på kvicksilver? 🙂

Postat
Varannan månad.

Ok. 6*800=4800 per år... Nä, jag fortsätter nog med min trimmer som kostade 600 EN gång för 3 år sedan 🙂

Postat
Ok. 6*800=4800 per år... Nä, jag fortsätter nog med min trimmer som kostade 600 EN gång för 3 år sedan 😳

Det är rätt mycket pengar, ja. 😮 Men så är jag också jävligt snygg. 🙂

Postat

Tja, jämför Mickes frisyr med min. Den ena kräver lite mer underhåll.... 🙂

jack-Skellington1-nightmare-before-christmas-2855031-358-374.jpg

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.