Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
jag har faktiskt bara köpt en enda chipspåse sen jag flyttade

Undrar hur många Pazo är uppe i vid det här laget. 😄

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

å andra sidan åt jag tre stycken tre dagar i rad när jag var hemma i vänersborg för typ tre veckor sen 😄

fast två av dagarna var vi flera som delade 😑

Postat

Undrar hur många chipspåsar jag köpt sen jag flyttade hemifrån? 😄

Postat

Jag köpte just ett pringlesrör och två burkar läsk på videobutiken i centrum. Han som står där oftast ser ut som Jake Gyllenhaal fast mullig och lite ful, han är gullig.

Postat

ja just det, det kanske är korridorsfest här idag. 😄 står "korridor party 30-okt!" på whiteboardtavlan på dörren ute i korridoren, men dom jag snackat med har ingen aning vem som dragit igång det. vi får se!

Postat

Fidden förresten. När vattnet autoprotolyserar som det gör hela tiden måste det ju frigöras en massa energi väl? Vad kommer den ifrån?

Postat

Jag gick visst om Neosus. 😐

Jaja, det fixar sig nog i helgen... 😛

Postat
Fidden förresten. När vattnet autoprotolyserar som det gör hela tiden måste det ju frigöras en massa energi väl? Vad kommer den ifrån?

Den kommer från gud. Eller bindningarna... Nåt av dem, minns inte riktigt.

Postat
Visste inte ens att du var med!

Vad heter ditt lag?

Jag är femma.

😛

😆

Jag menade i antal inlägg i den här tråden... 😐

Postat

Har provat Voddler nu, fungerar klockrent. Särskilt ihopkopplad med TV:n. 😐 Var lite strul när TV:n var inställd som en förlängning av skärmen, men när jag istället valde att klona skärmen på TV:n gick det utan problem. Dom hade en del bra filmer 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.