Pazo Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 Fan va grymt! Har precis köpt ett NES för under 200kr 😠 Dock vet säljaren inte om den funkar för den har bara legat på vinden aslänge 😠 Och så köpte jag två spel också 😄 Tradera är fan bra! <3
Micke H Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 Fan va grymt!Har precis köpt ett NES för under 200kr 😛 Dock vet säljaren inte om den funkar för den har bara legat på vinden aslänge 😛 Och så köpte jag två spel också 😄 Tradera är fan bra! <3 😄
Overkill Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 Fan va grymt!Har precis köpt ett NES för under 200kr 😛 Dock vet säljaren inte om den funkar för den har bara legat på vinden aslänge 😛 Och så köpte jag två spel också 😄 Tradera är fan bra! <3 fan vad najs 😄
debatt Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 The NES Professional® software Analyzes the Human Body-Field (HBF) The NES Infoceuticals® Human Body-Field correctors The NES Professional software® offers the world’s most advanced biofield assessment system.
Fidden Postat 30 oktober 2009 Trådstartare Postat 30 oktober 2009 first train home i've got to get on it lets catch catch catchcatch catch
Overkill Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 nu laddar jag hem den nya officiella voddler-klienten för mac! 😛
Analogfreak (oregistrerad) Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 Meh, jag har rygg och bröstproblem! En slags halv-sällsynt sjukdom som angriper talgkörtlarna som i sin tur angriper nerverna. Jag går på medicin mot det nu och dom sa att det skulle bli sämre innan det blev bättre. Fast nu känns det lite bättre, var värre imorse efter duschen... 😛 Låter inte kul du... 😛
Analogfreak (oregistrerad) Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 Fan va grymt!Har precis köpt ett NES för under 200kr 😛 Dock vet säljaren inte om den funkar för den har bara legat på vinden aslänge 😄 Och så köpte jag två spel också 😄 Tradera är fan bra! <3 Om du får problem så köper du tryckluft på burk och blåser ren kontaktytorna. I värsta fall kanske dom måste rengöras med elektronikspray och topz. 😛
Fidden Postat 30 oktober 2009 Trådstartare Postat 30 oktober 2009 Valles titel är för tillfället "AVSTÄNGD!"... Med tanke på min och gotes diskussion i förmiddags funderar jag på att byta ut min till "PÅSATT!"
Gote Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 Valles titel är för tillfället "AVSTÄNGD!"... Med tanke på min och gotes diskussion i förmiddags funderar jag på att byta ut min till "PÅSATT!" 😉
Overkill Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 Det är priset du får betala för att du lät Lee Cumberland dö! 😉 (jag blev inbjuden av en snubbe som jobbar på voddler och han brukar idla i irc-chatten (precis som jag), men en gång när jag kollade in där så frågade han om någon ville ha inbjudan så då fick jag 😉)
Gote Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 Det är priset du får betala för att du lät Lee Cumberland dö! 😉 (jag blev inbjuden av en snubbe som jobbar på voddler och han brukar idla i irc-chatten (precis som jag), men en gång när jag kollade in där så frågade han om någon ville ha inbjudan så då fick jag 😄) Dubbel olycka! Först dör Lee, och sen blir man utan Voddlerinvites! 😉
Overkill Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 då är frågan, ska jag steka lite ägg och bacon och bli lite halvmätt (vilket betyder att jag måste äta snart igen) eller ska jag ta en fryspizza och njuta och bli riktigt mätt?
Micke H Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 nu laddar jag hem den nya officiella voddler-klienten för mac! 😉 Har det kommit nu??? NIIIIIIICE! 😉
debatt Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 Popomundo har jag glömt av! Vad hette jag där? Vem minns?
Overkill Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 Popomundo har jag glömt av! Vad hette jag där? Vem minns? Jonas Orenskär
Recommended Posts