Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

SadamJr - hur går det med skivspelaren? Jag vet inget om Pioneers skivspelare, men de har ju några av världens mest stabilt gående cd-spelare iaf. Vet inget märke knappt som håller så länge.

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Undra vad som skulle hända med forumet om Olsberg byttes ut mot Ingvar Oldsberg...

Ny kategori, "Här är din tråd"

Postat
Meh, jag har rygg och bröstproblem! En slags halv-sällsynt sjukdom som angriper talgkörtlarna som i sin tur angriper nerverna. Jag går på medicin mot det nu och dom sa att det skulle bli sämre innan det blev bättre.

Fast nu känns det lite bättre, var värre imorse efter duschen... 😠

Vad heter den?

Postat (redigerat)
Undra vad som skulle hända med forumet om Olsberg byttes ut mot Ingvar Oldsberg...

"På spåret" hade ju en kategori faktiskt kunnat heta, oavsett vem som var ansvarig.

😠

Eleonor: varför stavar jag alltid fel på faktsikt?

Redigerat av debatt
Postat (redigerat)

Drömde en massa olika saker men där var en gris som sprang omkring hela tiden. Sen plötsligt

var den en halv gris, men sprang omkring i alla fall.

Redigerat av SadamJR
Postat

Men Ingvar Oldsberg finns ju redan här?!! 😠

Han försöker dölja sig bakom nicket "Fidden", men jag känner igen den torra humorn var som helst... 😠

Postat
SadamJr - hur går det med skivspelaren? Jag vet inget om Pioneers skivspelare, men de har ju några av världens mest stabilt gående cd-spelare iaf. Vet inget märke knappt som håller så länge.

Har inget att koppla in den i. Får väl ställa tillbaka den i garderoben ett tag till, men då kanske jag glömmer

bort den igen. Tror att jvc har en stor bergsprängare som man kan koppla in skivspelare i.

Postat
Har inget att koppla in den i. Får väl ställa tillbaka den i garderoben ett tag till, men då kanske jag glömmer

bort den igen. Tror att jvc har en stor bergsprängare som man kan koppla in skivspelare i.

Analogfräck hade förslag i en tråd på bilningsutrustning, kompressorer och bergsborrar m.m.

😠

Postat
Jag är hungrig som fan nu... Varför måste man bli det... kan man inte bara behöva äta när man vill

Du kan bli bannad av Gud om du säger sådär!

Postat

Typ som på en bil. "check engine"-lampa... fast en "insert food"-lampa som man kunde ha nånstans. och sen börjar den blinka när de börjar bli allvarligare matbrist... Sen ändrar den färg när man snart dör.... eller helt enkelt "en batteristatus".. man kunde haft den på ena skinkan 😠

Postat
Kan man inte tatuera sig med bläck som ändrar färg efter temperatur eller fuktighet eller nåt?

Inbyggd febertermometer? 😠

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.