Anjou Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 Från annan tråd Anjou!? Häng med oss i längstatråden...den är galnare än denna 😄 Jag fattar inget Ska jag läsa igenom allt för att få ett sammanhang 😑
debatt Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 Själv blir jag aldrig arg. Vill snarare ta hela världen i famn. Fast det är klart, om den inte vill blitagen i famn har det väl hänt att jag blivit lite sur. Eehhh... jag försöker garanterat döda allt och alla som kommer i min väg. 😑
Anjou Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 Sammanhanget får man av nuvarande sida 😑 Glasklart! Det är så mycket jag inte vet. Tex hur man gör en hjärta vid sin signatur.
Overkill Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 shit vad dom har bytt kameror eller linser eller nått i senare säsonger för jäklar vilken annorlunda färgåtergivning det är
debatt Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 Letar efter Dingbats vulva, men hittar den inte, vilka sida var det?? Ville bara varna honom för att det var en som blev avstängd helt rakt av 100% när han länkade till en dylik bild en gång på forumet i tidenas begynnelse. Det var före Dingbats tid här, tror jag? Den tidigare hyresgästen "musik" som Overkill också så riktigt refererade till i ett sammanhang och som jag därför tog som klockrent citat från honom (se nedan), meddelade mig att så skett och jag har ingen anledning att bestrida den uppgiften. Spelar ingen roll om bilden visas rakt av, eller om det är en länk till en bild av den digniteten.
Dingbats Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 Nu tycker jag vi glömmer den incidenten, såja såja
debatt Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 Anjou... vad är vitsen att sätta en Defender som X?? Jag fattar inte, vadå Interna ommöbleringar?? Jag provade - det GICK att ha alla som X!!!
debatt Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 (redigerat) Nu tycker jag vi glömmer den incidenten, såja såja Det är bara för dig att leta upp den och redigera bort den. JAG vet inget, men någon annan som inte är här så ofta kan ju smyga in och få för sig nåt... anmäla till Kung Olsberg, menar jag. Redigerat 29 oktober 2009 av debatt
Anjou Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 Anjou... vad är vitsen att sätta en Defender som X?? Jag fattar inte, vadå Interna ommöbleringar?? Jag provade - det GICK att ha alla som X!!! Ingen vits som jag ser det, då backar inte verkar få mer poäng för mål än forwards. Prova att spara din Line-Up, och använd den nästa matchdag och se om du får poäng!
Dingbats Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 Det är bara för dig att leta upp den och redigera bort den. JAG vet inget, men någon annan som inte är här så ofta kan ju smyga in och få för sig nåt... anmäla till Kung Olsberg, menar jag. Sådär.
drloop (oregistrerad) Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 En podcast laddad och nu kryper jag till kojs med Leo Laporte.
drloop (oregistrerad) Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 Det är bara för dig att leta upp den och redigera bort den. JAG vet inget, men någon annan som inte är här så ofta kan ju smyga in och få för sig nåt... anmäla till Kung Olsberg, menar jag. 😲
Dingbats Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 Har jag nämnt att jag tänker hoppa matten imorgon förmiddag? Så ingen blir förvånad eller ledsen när jag inte dyker upp.
slejnard Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 jag kan matte 5 + 2 osv + sva elikame nåt åssåvidare
Recommended Posts