Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Och inte bara "äga runt" som varenda jävel som har en häftig flashig kamera, utan verkligen vara grym på att fota också.

Ja men för att äga måste man ju ha skills.

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Nu spelar dom "Nu är det väl revolution på gång" i ett reportage om kvinnliga modebloggare på Hype på ettan.

Klockan nio ska jag se på en dokumentär på kunskapskanalen för jag får ont i huvet om jag bara sitter här hela kvällen.

drloop (oregistrerad)
Postat
har nyss skickat ett short message service till nån som jag sällan skriver till... 😊

Till mig?

Postat

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäövar finns det där testet där man testar hur snabb man är på att skriva alfabetet?

Postat
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäövar finns det där testet där man testar hur snabb man är på att skriva alfabetet?

Det borde finnas ett test som testar hur snabb man är på att skriva alfabetet i ordningen qwertyuiopåasdfghjklöäzxcvbnm.

Postat

haha och courtney love också. fyfan vad borta hon är. "how is it possible that courtney love looks worse than kurt cobain?" xD

fast för det mesta är det mest bara jobbigt med roasting.

Postat

mitt rekord är på tre nånting. finns en tråd på forumet, leta upp den!

Postat
Det är bra, de tycker om när man håller ut länge...

men efter 8 sekunder är det klart alla gånger 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.