Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
pavement har detta året seglat upp som ett av mina absoluta favoritband. känns så underbart okonstlat, genuint och hjärtligt. I samma takt har mitt hat till överproducerad och tonkorrigerad skit bara ökat. Känns lite som på 80-talet när allt var så slickt och tillrättalagt ända till ALLA tröttnade och började lyssna på grunge några år istället.

Man ska inte vara så noggrann när man gör musik helt enkelt.

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

själv har jag vidgat mitt musiklyssnande en del. timberlake tycker jag verkligen är asgrym, likaså kanye west och jag har också börjat lyssna på black eyed peas och eminem. och phil collins 😱

Postat
själv har jag vidgat mitt musiklyssnande en del. timberlake tycker jag verkligen är asgrym, likaså kanye west och jag har också börjat lyssna på black eyed peas och eminem. och phil collins 😱

Nästa steg är att sluta lyssna på allt du tidigare lyssnat på.

Postat
nån skiva du rekommenderar speciellt? gärna nån på spotify.

de flesta är bra, fast det verkar som det är nån slags extended edition på spotify där de lagt till typ femtioelva extraspår med material som blev över... men både brighten the corners och crooked rain är bra skivor. Terror twiligth är bra för den är inte överfylld med skitmaterialet.

Postat

försökte faktiskt lyssna på black eyed peas för ett par dagar sedan, men det gick inte. Visst, en del låtar är bra, men jag fattar nog inte riktigt vad som är grejen.

Postat
försökte faktiskt lyssna på black eyed peas för ett par dagar sedan, men det gick inte. Visst, en del låtar är bra, men jag fattar nog inte riktigt vad som är grejen.

Grejen är väl att humpa, eller något... 😱

Postat
Killis, har du hört Department of Eagles? Låter som Grizzly Bear. En i Grizzly Bear är med.

Japp, började lyssna på dom innan jag började lyssna på Grizzly Bear (så jag hittade Grizzly Bear). Tycker inte dom är alls lika bra.

Postat
Japp, började lyssna på dom innan jag började lyssna på Grizzly Bear (så jag hittade Grizzly Bear). Tycker inte dom är alls lika bra.

Nä okej. Nä GB är bättre. Glassföretaget alltså...

Postat

men justin timberlake 😱 futyresex/lovesound är en underbar skiva.

Postat

Nu blev det mål för hemmalaget, och det märks ganska väl att SR satsar på lokala förmågor, jävlar vad glad han blev xD

Postat

"Passningen var ämnad till backen som är... han heeeeeteeeeeeer....

...

...

.

.

..

... tekning i anfallszon för HV"

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.