Dingbats Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 pavement har detta året seglat upp som ett av mina absoluta favoritband. känns så underbart okonstlat, genuint och hjärtligt. I samma takt har mitt hat till överproducerad och tonkorrigerad skit bara ökat. Känns lite som på 80-talet när allt var så slickt och tillrättalagt ända till ALLA tröttnade och började lyssna på grunge några år istället. Man ska inte vara så noggrann när man gör musik helt enkelt.
Overkill Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 själv har jag vidgat mitt musiklyssnande en del. timberlake tycker jag verkligen är asgrym, likaså kanye west och jag har också börjat lyssna på black eyed peas och eminem. och phil collins 😱
Fidden Postat 29 oktober 2009 Trådstartare Postat 29 oktober 2009 dissonansen i range life är ju fan helt fantastisk 😱
Dingbats Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 själv har jag vidgat mitt musiklyssnande en del. timberlake tycker jag verkligen är asgrym, likaså kanye west och jag har också börjat lyssna på black eyed peas och eminem. och phil collins 😱 Nästa steg är att sluta lyssna på allt du tidigare lyssnat på.
Fidden Postat 29 oktober 2009 Trådstartare Postat 29 oktober 2009 nån skiva du rekommenderar speciellt? gärna nån på spotify. de flesta är bra, fast det verkar som det är nån slags extended edition på spotify där de lagt till typ femtioelva extraspår med material som blev över... men både brighten the corners och crooked rain är bra skivor. Terror twiligth är bra för den är inte överfylld med skitmaterialet.
Fidden Postat 29 oktober 2009 Trådstartare Postat 29 oktober 2009 Westing är däremot en skiva som jag aldrig lyckats lyssna på xD
Fidden Postat 29 oktober 2009 Trådstartare Postat 29 oktober 2009 själv har jag vidgat mitt musiklyssnande en del. timberlake tycker jag verkligen är asgrym, likaså kanye west och jag har också börjat lyssna på black eyed peas och eminem. och phil collins 😱 försökte faktiskt lyssna på black eyed peas för ett par dagar sedan, men det gick inte. Visst, en del låtar är bra, men jag fattar nog inte riktigt vad som är grejen.
Dingbats Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 Killis, har du hört Department of Eagles? Låter som Grizzly Bear. En i Grizzly Bear är med.
Pico Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 försökte faktiskt lyssna på black eyed peas för ett par dagar sedan, men det gick inte. Visst, en del låtar är bra, men jag fattar nog inte riktigt vad som är grejen. Grejen är väl att humpa, eller något... 😱
Overkill Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 Killis, har du hört Department of Eagles? Låter som Grizzly Bear. En i Grizzly Bear är med. Japp, började lyssna på dom innan jag började lyssna på Grizzly Bear (så jag hittade Grizzly Bear). Tycker inte dom är alls lika bra.
Dingbats Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 Japp, började lyssna på dom innan jag började lyssna på Grizzly Bear (så jag hittade Grizzly Bear). Tycker inte dom är alls lika bra. Nä okej. Nä GB är bättre. Glassföretaget alltså...
Overkill Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 försökte faktiskt lyssna på black eyed peas för ett par dagar sedan, men det gick inte. Visst, en del låtar är bra, men jag fattar nog inte riktigt vad som är grejen. men justin timberlake 😱 futyresex/lovesound är en underbar skiva.
Fidden Postat 29 oktober 2009 Trådstartare Postat 29 oktober 2009 futyre kan bli ett bandnamn eller skivnamn jöh
Fidden Postat 29 oktober 2009 Trådstartare Postat 29 oktober 2009 sitter och lyssnar på en hockykommentator som håller på att somna...
Fidden Postat 29 oktober 2009 Trådstartare Postat 29 oktober 2009 Nu blev det mål för hemmalaget, och det märks ganska väl att SR satsar på lokala förmågor, jävlar vad glad han blev xD
slejnard Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 Låter som bra tips att kolla upp. Inte hört så många
Fidden Postat 29 oktober 2009 Trådstartare Postat 29 oktober 2009 "Passningen var ämnad till backen som är... han heeeeeteeeeeeer.... ... ... . . .. ... tekning i anfallszon för HV"
slejnard Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 har nyss skickat ett short message service till nån som jag sällan skriver till... 😄
slejnard Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 "Passningen var ämnad till backen som är... han heeeeeteeeeeeer.... ... ... . . .. ... tekning i anfallszon för HV" verkar vara en segis
Fidden Postat 29 oktober 2009 Trådstartare Postat 29 oktober 2009 ja, han är seg. tror han är sjuk dock. han nös mig väldigt våldsamt i örat förut.
Dingbats Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 Sångaren i Those Dancing Days syster är medlem på Waffles. </bry>
Recommended Posts