Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

trodde jag hade en finne på hakan, men det verkar som det är nån slags inflammation. Drog lite i skäggstrået som satt där, och fick ut ett asfett skäggstrå, och jag menar verkligen ASFETT typ motsvarande 5 skäggstrån eller så. Längst ner hängde roten med också, den var ännu större och stenhård. Wierd.

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
trodde jag hade en finne på hakan, men det verkar som det är nån slags inflammation. Drog lite i skäggstrået som satt där, och fick ut ett asfett skäggstrå, och jag menar verkligen ASFETT typ motsvarande 5 skäggstrån eller så. Längst ner hängde roten med också, den var ännu större och stenhård. Wierd.

Jag hoppas du sparade den och ramade in den!

Postat
Jag hoppas du sparade den och ramade in den!

jag hittade ingen tillräckligt stor ram, så jag lyfte in den i en glasmonter.

Postat
Örtsaltet som jag hade i pastan gick ut för tio år sen upptäckte jag.

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! 😛

drloop (oregistrerad)
Postat
Örtsaltet som jag hade i pastan gick ut för tio år sen upptäckte jag.

Grymt!

Postat
tänk om det är skäggcancer 😱

Ditt skägg har helt enkelt vuxit innåt. Var glad för att det bara var ett strå. Om du hade haft

helskägg och allt hade vuxit innåt hade det inte varit roligt för dej.

Postat
Tror inte det. Mitt skägg är så långt nu att det har börjat krulla sig 😄

Mitt skägg blev så långt att jag tyckte det kunde gå och knulla sig. 😱

drloop (oregistrerad)
Postat
Örtsalt kan iaf bli klumpigt.

Det är fullt med bakterier och gegg...

drloop (oregistrerad)
Postat

Laddar ned Vienna 1.1... skall testa ikväll.

Postat

pavement har detta året seglat upp som ett av mina absoluta favoritband. känns så underbart okonstlat, genuint och hjärtligt. I samma takt har mitt hat till överproducerad och tonkorrigerad skit bara ökat. Känns lite som på 80-talet när allt var så slickt och tillrättalagt ända till ALLA tröttnade och började lyssna på grunge några år istället.

Postat
pavement har detta året seglat upp som ett av mina absoluta favoritband. känns så underbart okonstlat, genuint och hjärtligt. I samma takt har mitt hat till överproducerad och tonkorrigerad skit bara ökat. Känns lite som på 80-talet när allt var så slickt och tillrättalagt ända till ALLA tröttnade och började lyssna på grunge några år istället.

nån skiva du rekommenderar speciellt? gärna nån på spotify.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.