Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

jag köpte ett lakan förut. och en bok som är helvit om man tar bort omslaget så då kan man skriva "Marx – Das Kapital" på. och en keps som jag ska skriva "lesbisk keps" på. 😄

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
jag köpte ett lakan förut. och en bok som är helvit om man tar bort omslaget så då kan man skriva "Marx – Das Kapital" på. och en keps som jag ska skriva "lesbisk keps" på. 😄

Det ska bli den bedste fest i hele vores liv.

Postat
Tycker att open office och gimp börjar kännas lite gammalt. Händer det inget nytt?

Tydligen en himla massa buggfixar, vilket ska bli skönt. Och Firefox 3.5!

Postat
Tydligen en himla massa buggfixar, vilket ska bli skönt. Och Firefox 3.5!

Det har jag. Möjlighet att spela upp video och ljudfiler direkt i webbläsaren utan tillägg tydligen. jag hann inte kolla exakt hur det funkade, vet du?

Postat
Det har jag. Möjlighet att spela upp video och ljudfiler direkt i webbläsaren utan tillägg tydligen. jag hann inte kolla exakt hur det funkade, vet du?

Det är ju en del av HTML5-standarden.

Postat
nu lyssnar jag på två new slang-covers på spotify och dom låter exakt som orginalet båda två

Jag lyssnade på originalet i morse för första gången på ett år minst, och den var inte alls lika bra som jag mindes den.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.