Analogfreak (oregistrerad) Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 can you feel it coming in the air tonight Du gillar Phil Collins 🙂
Overkill Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 han är faktiskt riktigt bra! en del sjukt snygga grejer
Analogfreak (oregistrerad) Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 han är faktiskt riktigt bra! en del sjukt snygga grejer Phil Collins har gjort mycket bra. Han spelade ju trummor i Band Aid också och även Genesis där han också sjöng. http://www.youtube.com/watch?v=9ZtWABLuWHo
debatt Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 Man har sina hatlåtar... en hel del är kända... Frankie goes to Hollywood - Relax Queen - Radio Gaga Phil Collins - Love is in the air tonight Prince - Purple rain Kent Magnus Uggla Rap generellt svensk folkmusik med nyckelharpa och fiol . . . HP-15C manual//:debatt
Fidden Postat 28 oktober 2009 Trådstartare Postat 28 oktober 2009 JAG VILL ATT PITTSBURG-STREAMEN SKA FUNKA 🙂
debatt Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 JAG VILL ATT PITTSBURG-STREAMEN SKA FUNKA 🙂 Är det hocky-bocky? 😑
Dingbats Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 Men man ska lyssna på sin kropp och inte göra nåt min inte vill göra.
Dingbats Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 Imorgon vill jag göra nånting oväntat. Några seriösa förslag?
Overkill Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 hälsa på din gamla skola var ascreepy och sitt på bussen när pazo ska gå på den imorgon bitti åk till gotland köp massa glass och lev som om du var kevin i ensam hemma
Dingbats Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 hälsa på din gamla skolavar ascreepy och sitt på bussen när pazo ska gå på den imorgon bitti åk till gotland köp massa glass och lev som om du var kevin i ensam hemma Tack för tipsen. Jag ska nog inte hälsa på min gamla skola för då får jag bara skolångest. Jag vet inte vilken buss Pazo ska med. Åka till Gotland är dyrt. Köpa massa glass är dyrt och äckligt i längden. Det bästa jag kan komma på är att kliva av i stan och irra runt lite i en halvtimme innan jag tröttnar. Eller posta ett roligt brev till nån. Eller hänga med mina kompisar. Nä just fan.
Maximiliam Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 Inte så mycket, kikar runt i forumet och på andra platser på internet i väntan på att bli kontaktad via telefon! Därefter är det väl sova som gäller. Du/Ni då?
debatt Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 (redigerat) Följer NHL-et lite. Kände mig som i trance förut, så jag somnade nästan med maten i käften. Vaknade av att Arsenal-Liverpool som jag skulle sett nästan var slut. Sedan gick tiden bara. Vart vet jag ej. Blir att göra musik och ärenden imorgon. Redigerat 29 oktober 2009 av debatt
debatt Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 Fidden!! Du kan överraska oss och ta ledningen efter inatt.
Dingbats Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 jag har tråkigt och kommer nog inte kunna bajsa innan jag drar
Recommended Posts