Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

ööööhhhh. skitskumt.. sitter här i sängen minding my own bussines... Så börjar jag tycka de luktar liksom... ren sprit... eller något skumt... å dde blir starkare... tills de typ luktar bränd äcklig plast...... Så jag fråga min syrra... å hon tycker också de luktar astarkt brännt. Så vi börjar undersöka hela lägenheten, sniffar runt överallt 😉

Först tro vi de är frysen.. men icket... tillslut tycker vi att de är stationära datorn!... och mkt riktigt! datorn är "på"... eller den sattes på för en stund sen och påknappen lyser nu... Men ingen fläkt hörs eller nånting. Så jag stänger av datorn med avknappen där bak på nätaggen... och sen sätter på... å då är datorn helt stendöd! Mystery solved!

Postat
pazo, var har du hållit hus hela dagen?

Igårkväll drog jag å festa... Sen sov jag hos clara, sen skola, sen hänga med kompis sen hänga med clara en stund sen hem... mkt med det skolära

Postat
Igårkväll drog jag å festa... Sen sov jag hos clara, sen skola, sen hänga med kompis sen hänga med clara en stund sen hem... mkt med det skolära

haha, jahaaa, så party-messet som jag fick igårkväll var verkligen skrivet igår då? jag var helt säker på att det var nåt som inte kommit fram i lördags pga fullt minne eller så 😉

Postat
... som Du har en skiva med.

Vad glad jag blir!

Att det finns så insatta människor.

😉

Fast jag tycker inte om den så mycket...

Postat
haha, jahaaa, så party-messet som jag fick igårkväll var verkligen skrivet igår då? jag var helt säker på att det var nåt som inte kommit fram i lördags pga fullt minne eller så 😉

Klart den var på riktigt 🙂

Postat
Fast jag tycker inte om den så mycket...

Han har gjort så väldigt mycket olika grejer, en hel del experimentella stycken.

Skivorna är varierande.

Han har kommit ut med en rätt nyligen också.

Vad heter din?

Postat
jag fick mina nya skor btw! 🙂

Ett av många färgglada par skor du köpt!

Passade de bra?

Har du nån gång haft problem med passformen vid beställning över Nätet?

Var det lätt att reklamera?

😉

Postat
Han har gjort så väldigt mycket olika grejer, en hel del experimentella stycken.

Skivorna är varierande.

Han har kommit ut med en rätt nyligen också.

Vad heter din?

Odd Ditties, en samlingsskiva.

Postat
Ett av många färgglada par skor du köpt!

Passade de bra?

Har du nån gång haft problem med passformen vid beställning över Nätet?

Var det lätt att reklamera?

😉

Japp! färglada! 🙂

Passform är ju inget direkt man bryr sig om... De är obekväma i en vecka sen äre lika sköna som alla andra! bara att köpa rätt storlek och sen gå in dem 😄

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Jag har köpt ägg av Pål.... Pålägg...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.