Pazo Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 Thingamagoop? En sån har jag lekt med. Inte så kul som man kan tro faktiskt, eller jo de varen visst 😉 10sidor kvar att läsa ikapp
Fidden Postat 28 oktober 2009 Trådstartare Postat 28 oktober 2009 fast å andra sidan glömmer man bort allt man skulle svara på annars...
Fidden Postat 28 oktober 2009 Trådstartare Postat 28 oktober 2009 pazo, var har du hållit hus hela dagen?
Pazo Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 ööööhhhh. skitskumt.. sitter här i sängen minding my own bussines... Så börjar jag tycka de luktar liksom... ren sprit... eller något skumt... å dde blir starkare... tills de typ luktar bränd äcklig plast...... Så jag fråga min syrra... å hon tycker också de luktar astarkt brännt. Så vi börjar undersöka hela lägenheten, sniffar runt överallt 😉 Först tro vi de är frysen.. men icket... tillslut tycker vi att de är stationära datorn!... och mkt riktigt! datorn är "på"... eller den sattes på för en stund sen och påknappen lyser nu... Men ingen fläkt hörs eller nånting. Så jag stänger av datorn med avknappen där bak på nätaggen... och sen sätter på... å då är datorn helt stendöd! Mystery solved!
Pazo Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 pazo, var har du hållit hus hela dagen? Igårkväll drog jag å festa... Sen sov jag hos clara, sen skola, sen hänga med kompis sen hänga med clara en stund sen hem... mkt med det skolära
Dingbats Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 Snackar med en kille från Saudiarabien på Omegle nu som är helt dum i huvet.
Pazo Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 Såg just det där Mjöl-klippet... uhm, tänkt man skall skratta, tro? 😉 TACK!! Äntligen! Fattar inte vad de är för humorbefriade människor här ibland!
Overkill Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 vi är tre som tycker det är roligt och två som inte tycker det, alltså har ju ni fel och vi rätt.
Fidden Postat 28 oktober 2009 Trådstartare Postat 28 oktober 2009 Igårkväll drog jag å festa... Sen sov jag hos clara, sen skola, sen hänga med kompis sen hänga med clara en stund sen hem... mkt med det skolära haha, jahaaa, så party-messet som jag fick igårkväll var verkligen skrivet igår då? jag var helt säker på att det var nåt som inte kommit fram i lördags pga fullt minne eller så 😉
debatt Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 Kevin Ayers ... som Du har en skiva med. Vad glad jag blir! Att det finns så insatta människor. 😉
Fidden Postat 28 oktober 2009 Trådstartare Postat 28 oktober 2009 nu får jag sluta skriva page-toppers 😉
Dingbats Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 ... som Du har en skiva med. Vad glad jag blir! Att det finns så insatta människor. 😉 Fast jag tycker inte om den så mycket...
Pazo Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 haha, jahaaa, så party-messet som jag fick igårkväll var verkligen skrivet igår då? jag var helt säker på att det var nåt som inte kommit fram i lördags pga fullt minne eller så 😉 Klart den var på riktigt 🙂
debatt Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 Fast jag tycker inte om den så mycket... Han har gjort så väldigt mycket olika grejer, en hel del experimentella stycken. Skivorna är varierande. Han har kommit ut med en rätt nyligen också. Vad heter din?
debatt Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 jag fick mina nya skor btw! 🙂 Ett av många färgglada par skor du köpt! Passade de bra? Har du nån gång haft problem med passformen vid beställning över Nätet? Var det lätt att reklamera? 😉
Dingbats Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 Han har gjort så väldigt mycket olika grejer, en hel del experimentella stycken.Skivorna är varierande. Han har kommit ut med en rätt nyligen också. Vad heter din? Odd Ditties, en samlingsskiva.
Pazo Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 Ett av många färgglada par skor du köpt! Passade de bra? Har du nån gång haft problem med passformen vid beställning över Nätet? Var det lätt att reklamera? 😉 Japp! färglada! 🙂 Passform är ju inget direkt man bryr sig om... De är obekväma i en vecka sen äre lika sköna som alla andra! bara att köpa rätt storlek och sen gå in dem 😄
Overkill Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 nu tog jag min brors gamla telefon som jag har med mig upp! 16 sms fick jag när jag startade den
Analogfreak (oregistrerad) Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 Jag har köpt ägg av Pål.... Pålägg...
Recommended Posts