Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
nä jag var inte rolig, jag hoppade bara in för MickeH som bara ligger och nuppar hela dagarna.

Kanske dags att ta en paus, din mamma börjar bli trött...

Postat
Kanske dags att ta en paus, din mamma börjar bli trött...

kan tro det, hon är ju för fan över 60. Jävla Gerontofil.

Postat

jag hoppas dom har några gamla truckerkepsar med helvit framsida på myrorna imorgon, för det är ju perfekt så kan man bara skriva "lesbisk" på. alternativt om man hittar en riktigt då.

Postat (redigerat)

Såg just det där Mjöl-klippet... uhm, tänkt man skall skratta, tro? 😛

Redigerat av Pico
Postat

Det är ju jätteroligt! 😛 Pazo tycker det är astrist, men det är så sjukt att det blir roligt! Framförallt om man har massa folk man kan dra skämt därifrån med!

Postat (redigerat)
Det är ju jätteroligt! 😛 Pazo tycker det är astrist, men det är så sjukt att det blir roligt! Framförallt om man har massa folk man kan dra skämt därifrån med!

Att gå som ett kilo mjöl blir ju förstås roligt... om man gör det ironiskt. 🙂

Redigerat av Pico
Postat

Jag ska nog ladda ner Spotify imorgon bara för att kolla vad som finns och inte finns där. Tänker absolut inte lyssna genom det. Man behöver väl ingen invite längre eller?

Postat

För att finns det ens till Linux? Och finns det så är det knappast open source och då vill jag inte ha det. Och för att det är smidigare att lyssna på all musik genom samma program, och jag är rätt säker på att en stor del av det jag lyssnar på inte finns där.

Postat (redigerat)
För att finns det ens till Linux? Och finns det så är det knappast open source och då vill jag inte ha det. Och för att det är smidigare att lyssna på all musik genom samma program, och jag är rätt säker på att en stor del av det jag lyssnar på inte finns där.

Det går wine:a iaf.

Edit: Wine för de som inte förstod, så ni inte tror jag säger att Dingis "whine:ar". 😛

Redigerat av Pico
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.