Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

jotack, ska inte klaga. hade lite mardrömmar om meteoriter som slog ner i grannskapet, sen vaknade jag av att jag hade trassat in mig i lakanen, men annars bara fint. Själv?

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

Här äre rätt lugnt... funderar tammefan på att ta en promenad, sen tror jag det blir att sno grafikkortet från mediaburken och stoppa i musikdatorn.

Sjukt less att jag inte kan lira då jag får mina impulser. 🙂

Postat
nu när jag kollade på klockan för att hitta nått kul att lyssna på var den 7:47 så det blev 747 helt enkelt.

Jag ska göra en skiva med 1440 låtar, en för varje klockslag.

Postat

Är det någon som har en länk till den där videon till leap year (maria taylor) som någon hade gjort med någon slags ljudalstringspryl som såg ut som en robot?

Postat

Eller det räcker med en länk till ljudalstringsprylen, eller ett namn på den... Den var liksom som en liten fyrkantig burk med robotliknande utseende, med ögon som var ljusdetektorer som styrde hur manicken lät. Tror den hette typ nåt gizmoblablabla eller så.

Postat
Eller det räcker med en länk till ljudalstringsprylen, eller ett namn på den... Den var liksom som en liten fyrkantig burk med robotliknande utseende, med ögon som var ljusdetektorer som styrde hur manicken lät. Tror den hette typ nåt gizmoblablabla eller så.

Thingamagoop?

Dr%20Bleep_main%20image.jpg

Postat

Om jag hade stannat i Barcelona i ett halvår istället för en helg när vi var där så skulle jag ha en knapp månad kvar fortfarande.

Postat
fast bara vissa... kanske är det helt enkelt pico som är latmask xD

fast å andra sidan kan man ju ändra manuellt också.

Postat
förmodar att ni är väldigt glada över att jag slutat spamma 😏

Ja, hur går det med det? 😄

Postat

Pazo fick ett brev idag med en målad snopp med gwörf skriver under. Avsändare var Michael Jackson. 😏

Nån här som känner sig träffad? 😄

Postat
You lost me... big time... 😏😄

Men ärligt talat, hur svårt är det att villa bort dig? 😛

Postat
Pazo fick ett brev idag med en målad snopp med gwörf skriver under. Avsändare var Michael Jackson. 😏

Nån här som känner sig träffad? 😛

😄

Jag önskar verkligen att jag kände mig träffad... 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.