Fidden Postat 26 oktober 2009 Trådstartare Postat 26 oktober 2009 Jag var ute å festade i västerås lite sporadiska helger hit å dit i knappa två år... jag betalade för mig själv 1 gång. haha, du vinner. Jävla smålänning xD
Fidden Postat 26 oktober 2009 Trådstartare Postat 26 oktober 2009 Vad är en trucker-musche? Har det något med skäggväxt att göra? Slår vad om att du inte törs rakaav dej barret och gå ut på byn i ett par riktiga 70talspollisonger. polisonger av varierande storlek hade jag konstant i flera år 🙂 mustasch är annorlunda för det GÅR inte se seriös ut i det.
Fidden Postat 26 oktober 2009 Trådstartare Postat 26 oktober 2009 det var länge sedan man såg ett par bara ostar...
Dingbats Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 nu ska jag lägga mig och drömma att jag är en lyckad häftig person som gör fantastiska saker
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Ja, absolut. Såhära Uppsala: jag kommer bort från hela skiten (bra) jag får hela den där häftiga mytiska studentlivsupplevelsen i tre år (bra) jag måste flytta iväg rätt långt (dåligt) vafan ger jag mig in på (dåligt) jag måste göra mig av med pianot och kanske andra grejer (dåligt) jag måste ta studielån (dåligt) jag kommer inte in (dåligt) Stockholm: jag slipper flytta långt bort (bra) jag kommer bo kvar hemma (dåligt) lite roligare utbildning (bra) jag riskerar att spendera resten av mitt liv som en värdelös loser (dåligt) Nåt sånt. Vad gör du nu om du inte pluggar?
Dingbats Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Vad gör du nu om du inte pluggar? Jag pluggar basår på KTH, matte och kemi (och fysik som jag ger fan i) på gymnasienivå.
Recommended Posts