Fidden Postat 26 oktober 2009 Trådstartare Postat 26 oktober 2009 Han var rätt kort sist jag såg honom.Han var förband åt brorsans band förresten. Kul för honom! 😉 Kort som i att han inte sa så mycket? sån är han väl för det mesta 😄
Dingbats Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Rap is the rhythmic spoken delivery of rhymes, wordplay, and poetry.rap is very much associated with HIP-Hop.Now a days rap is very much popular among youngsters.I also like rap of Vanilla Ice .He is a great rap vocalist .Hard to Swallow,is one of his best rap.So it means at present i am listening Rap.
Fidden Postat 26 oktober 2009 Trådstartare Postat 26 oktober 2009 Visst ja, nu kom jag på att det finns nån lekmankopia som heter juni järvi. Honom ska jag lyssna på ett tag nu.
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 (redigerat) Undrar vad debatts brorsa heter, som den där andre var förband till? Redigerat 26 oktober 2009 av SadamJR
Analogfreak (oregistrerad) Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Jag har kommit på en ny teknik så jag slipper använda toaborsten efter jag bajsat.
Dingbats Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Även om jag skulle vilja plugga matte i Uppsala istf Stockholm för att komma bort från hela skiten så är jag ändå inte behörig! Så det kan gå. Nu tänker jag sitta här en stund och försöka intala mig själv att det ändå inte vore nåt att ha.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Inte klämma lika hårt med rumpan? jodå... men jag sjunker ner som i en fåtölj så att jag centrerar brunögat mitt över stolen så att inte allt kommer längst bak på kanten.
Dingbats Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Nu tänker jag sitta här en stund och försöka intala mig själv att det ändå inte vore nåt att ha. Det går hyfsat! Kurserna är roligare i Stockholm, man slipper massa datakunskap.
Dingbats Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Det går hyfsat! Kurserna är roligare i Stockholm, man slipper massa datakunskap. Bakslag: man måste läsa en del sånt där med. Bara ett par poäng mindre.
Pazo Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Jag gjorde budgetgrej... Rätt mkt pengar försvann på mat å fest. som jag trodde... och sen kläder också 🙂
Dingbats Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Jag gjorde budgetgrej... Rätt mkt pengar försvann på mat å fest. som jag trodde... och sen kläder också 🙂 Festa mindre! Sitt hemma och ha tråkigt mer! Naken!
Pazo Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Festa mindre! Sitt hemma och ha tråkigt mer! Naken! xD
Pazo Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Jag tror caliroots har cpat lite igen... som de gjorde med min jacka när de blidde fel å så.. Iaf... ett oar av mina nyaste dojjor köpte jag på såndär erbjudande. "köp nu betala om typ 2mån"... så jag köpte... å jag fick ingen faktura med skorna... och fick ingen faktura efteråt... och man skulle betala i oktober så iof chansen är väl inte över... men liksom ändå!
Pazo Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 du får lära dig snylta bättre. 🙂 Du... Jag är sjukt bra på det! 😛
Fidden Postat 26 oktober 2009 Trådstartare Postat 26 oktober 2009 man kanske skulle köra en trucker-musche imorgon... undrar om det finns nån gammal lastbilskeps från 80-talet nånstans här också. Eller ja, den kan ju vara från 90-talet också, 80-talet kom ju inte hit förrän 93... precis som i kanada.
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Även om jag skulle vilja plugga matte i Uppsala istf Stockholm för att komma bort från hela skiten så är jag ändå inte behörig! Så det kan gå. Nu tänker jag sitta här en stund och försöka intala mig själv att det ändå inte vore nåt att ha. Så vad vill du göra egentligen? Vill du verkligen plugga matte?
Fidden Postat 26 oktober 2009 Trådstartare Postat 26 oktober 2009 Du... Jag är sjukt bra på det! 😛 🙂 ska vi battla? Jag snyltade ju trots allt på en 30-årings födelsedagsfest i helgen, det bjöds på käk och alkohol xD Det som jag inte fick därifrån, det bjöd brorsan på 😛
Fidden Postat 26 oktober 2009 Trådstartare Postat 26 oktober 2009 tillägg, jag har ingen aning om vem 30-åringen var...
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 man kanske skulle köra en trucker-musche imorgon... undrar om det finns nån gammal lastbilskeps från 80-talet nånstans här också. Eller ja, den kan ju vara från 90-talet också, 80-talet kom ju inte hit förrän 93... precis som i kanada. Vad är en trucker-musche? Har det något med skäggväxt att göra? Slår vad om att du inte törs raka av dej barret och gå ut på byn i ett par riktiga 70talspollisonger.
Pazo Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 🙂ska vi battla? Jag snyltade ju trots allt på en 30-årings födelsedagsfest i helgen, det bjöds på käk och alkohol xD Det som jag inte fick därifrån, det bjöd brorsan på 😛 Jag var ute å festade i västerås lite sporadiska helger hit å dit i knappa två år... jag betalade för mig själv 1 gång.
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 tillägg, jag har ingen aning om vem 30-åringen var... Gubbe som gubbe.
Dingbats Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Så vad vill du göra egentligen? Vill du verkligen plugga matte? Ja, absolut. Såhära Uppsala: jag kommer bort från hela skiten (bra) jag får hela den där häftiga mytiska studentlivsupplevelsen i tre år (bra) jag måste flytta iväg rätt långt (dåligt) vafan ger jag mig in på (dåligt) jag måste göra mig av med pianot och kanske andra grejer (dåligt) jag måste ta studielån (dåligt) jag kommer inte in (dåligt) Stockholm: jag slipper flytta långt bort (bra) jag kommer bo kvar hemma (dåligt) lite roligare utbildning (bra) jag riskerar att spendera resten av mitt liv som en värdelös loser (dåligt) Nåt sånt.
Recommended Posts