SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Så egentligen gör det inget att Gote svara på hur jag mår, vi har nog något slags mentalt band mellan oss. Ni vet, ett sånt där som man blir fastbunden i sängen med på mentalsjukhusen. Ni kanske kan skriva varannan dag?
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Malmbanan mellan Kiruna - Riksgränsen år 1915 😮 Vad är det för fel på djursholmsbanan? Den var väl långt före renkrossen.
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 när jag var liten trodde jag det hette "prästbyrån" Men det var innan du avvek från den smala vägen.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Vad är det för fel på djursholmsbanan? Den var väl långt före renkrossen. Ja det var den... Men jag tänkte på Banverkets stomlinjenät med spårvidden 1435 mm när jag ställde frågan. 🙂
Fidden Postat 26 oktober 2009 Trådstartare Postat 26 oktober 2009 Men det var innan du avvek från den smala vägen. sant... det var nog i ungefär samma veva som min homosexuella period faktiskt. Den började med att jag hörde på bilradion att män kanske skulle få gifta sig med män, vilket jag tyckte lät som en skitbra idé, då kunde man ju leka med lego ihop hela dagarna. "Det ska jag göra" sa jag, nästan lite stolt faktiskt. Min homosexuella period slutade i samma baksäte 2 sekunder senare när mina bröder kräktes av skratt.
Pico Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Jag är en stor jävla egoist. Good for you! Mindre bra för andra kanske... 🙂
debatt Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 nu har jag typ bara 50 sidor kvar 🙂 Grattis! Själv kommer jag just från skivaffären och Postens Företagscenter där jag skickat post till mig själv i ett duggregnigt Gbg. Synd att debutskivan inte innehåller några av de extra bra låtarna de skrivit.
debatt Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Någon får gärna kommentera mitt senaste inlägg i tråden om hur man skyddar sin musik... En vanlig dag i mitt liv. Ett möte med Satan.
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Någon får gärna kommentera mitt senaste inlägg i tråden om hur man skyddar sin musik... En vanlig dag i mitt liv. Ett möte med Satan. Den där tråden är väl ihopslagen nu, vad det nu betyder. Vad köpte du för platta? Lånade du vonneguts slakthus 5?
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Det är skönt med höstlov, och imorrn får jag min första avlöning på 3 år.
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Sluta snacka jobb nu... 🙂 Nä, vilken är den bästa manual du har skrivit, och den sämsta?
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Venneh, men han skickade mig en "mental bild" som han skrev och följde upp med "Suga rövhål!" Det kan väl inte va gott? Läser tebax.
debatt Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Den där tråden är väl ihopslagen nu, vad det nu betyder. Vad köpte du för platta? Lånade duvonneguts slakthus 5? Att tråden är hopslagen betyder att den har sitt ursprung i två eller fler trådar. Men det sköts alltid snyggt av dem som sysslar med det. Vad tyckte du om kassörskans beteende? Jag köpte "Elefanta". "Slakthus 5" hade de inte på Kurs och Tidningsbiblioteket. 🙂 massageboll som är röd//:debatt
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Ser att du är inloggad Overkill. Det var väl du som gav mej musiktips. Ett av dom va animal collective som är riktigt bra, men sen var det tre till som har slunkit undan. Ett av dom tyckte jag riktigt bra om. Minns du möjligen?
Recommended Posts