Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
det var inte förrän i somras jag fattade att cruella devilles efternamn är en referens till devil.

Kanske finns det någon dold pryl i förnamnet också... hmmmm. 😳

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)

detta är inlägg 1337 för mig i längsta 😳

förnamnet fattade jag ju för längesen men efternamnet tog ett tag 😳

Redigerat av Overkill
Postat
Vänta bara till nästa sommar när du kommer på vad förnamnet syftar på... 😳

Det läskiga är inte att vi svarade något liknande, utan det är att jag tänkte skriva nästan EXAKT sådär från början, men av någon anledning bytte jag ut min "nästa sommar"-grej 😳

Postat

Så egentligen gör det inget att Gote svara på hur jag mår, vi har nog något slags mentalt band mellan oss. Ni vet, ett sånt där som man blir fastbunden i sängen med på mentalsjukhusen.

Postat

Kassörskan sa att man inte ska skicka rekommenderat brev till sig själv om man vill skydda sina alster, det ska vara assurerat. Mottagningsbevis behövs inte heller.

Postat
Det läskiga är inte att vi svarade något liknande, utan det är att jag tänkte skriva nästan EXAKT sådär från början, men av någon anledning bytte jag ut min "nästa sommar"-grej 😳

Är du också Gote? 😳

Postat
Så egentligen gör det inget att Gote svara på hur jag mår, vi har nog något slags mentalt band mellan oss. Ni vet, ett sånt där som man blir fastbunden i sängen med på mentalsjukhusen.

Är det ett sånt där band man sätter i skjortärmarna när man vill krama sig själv? 😳

Postat
Är det ett sånt där band man sätter i skjortärmarna när man vill krama sig själv? 😳

Ja, det också 😳

wub-band. 🥰

Postat
Venneh, men han skickade mig en "mental bild" som han skrev och följde upp med "Suga rövhål!"

Du missuppfattade. Det var menat som en invit... 😮

Postat
i helgen såg jag en tidning som pressbyrån ger ut. Den handlar om tidningar.

haha den fick jag förra veckan. stod några utanför ekonomikum och delade ut ikeakassar med lite blandade saker i, bland annat den tidningen 😮

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Så vad är svaret?

Malmbanan mellan Kiruna - Riksgränsen år 1915 😮

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.