Micke H Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 jag kan inte direkt påstå att jag skäms över att vi lät tyskarna använda våra järnvägar om man ser till alternativen. Näääe, inte jag heller.
Gote Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 I really do appriciate The fact you're sitting here Your voice sounds so wonderful But your face don't look too clear So barmaid bring a pitcher Another round of brew Honey why don't we get drunk and screw 😛
Analogfreak (oregistrerad) Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Nån som vet vilken som blev Sveriges först elektrifierade järnväg? 😛
Overkill Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Äh, det är klart att tyskarna är välkomna på våra järnvägar! Bara de köper biljett så. Men dom ska inte få någon grupprabatt. 😛 Får lite roliga tankar i huvudet, Hitler ringer någon befälhavare och frågar varför dom inte attackerat Sovjet än och får svaret "Nä, alltså, jävla SJ". 😄
Gote Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Men dom ska inte få någon grupprabatt. 😛 Får lite roliga tankar i huvudet, Hitler ringer någon befälhavare och frågar varför dom inte attackerat Sovjet än och får svaret "Nä, alltså, jävla SJ". 😄 😆
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Perhaps. Han kanske överdriver lite. Men han får iallafall ut sin poäng, även om det finns ett fåtal idioter som argumenterar mot att exempelvis folk med annan religion, typ islam, ska få komma till Sverige överhuvudtaget. Meh, palla vara språkpolis i seriösa trådar. 😛 Nä, men levererar man ett helt paket på det där viset måste man ju kunna stå för helheten. Blev det nån diskussion på vad det nu hette?
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 I really do appriciateThe fact you're sitting here Your voice sounds so wonderful But your face don't look too clear So barmaid bring a pitcher Another round of brew Honey why don't we get drunk and screw 😛 Jimmy "Margaritaville" Buffet.
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Nån som vet vilken som blev Sveriges först elektrifierade järnväg? 😛 http://sv.wikipedia.org/wiki/Elektrifierad_j%C3%A4rnv%C3%A4g
Micke H Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Men dom ska inte få någon grupprabatt. 😛 Får lite roliga tankar i huvudet, Hitler ringer någon befälhavare och frågar varför dom inte attackerat Sovjet än och får svaret "Nä, alltså, jävla SJ". 😄 😆
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Men dom ska inte få någon grupprabatt. 😛 Får lite roliga tankar i huvudet, Hitler ringer någon befälhavare och frågar varför dom inte attackerat Sovjet än och får svaret "Nä, alltså, jävla SJ". 😄 Så kul var det inte.
Overkill Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Så kul var det inte. Det blir roligare om man använder smilfinkar.
Micke H Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Jag ska börja använda ordet lol i vardagligt tal. Eller ännu bättre, i min kundkontakt på jobbet.
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Jimmy Buffet är en av usas populäraste liveartister. Här är några låtar: Why Don't We Get Drunk and Screw http://www.youtube.com/watch?v=9wFpvRMIIEM MargaritaVille Come Monday http://www.youtube.com/watch?v=hhiTsLr29XA
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Jag ska börja använda ordet lol i vardagligt tal. Eller ännu bättre, i min kundkontakt på jobbet. Du har väl akassa?
Pico Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Jag ska börja använda ordet lol i vardagligt tal. Eller ännu bättre, i min kundkontakt på jobbet. Jag använder det faktiskt ibland. Om jag tex skulle råka välta en kruka som pajjar så blire "Men lol..." och följs av ett ansiktsuttryck liknande 😛 Skrattar gör jag dock på riktigt... 😄
Micke H Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Jag använder det faktiskt ibland.Om jag tex skulle råka välta en kruka som pajjar så blire "Men lol..." och följs av ett ansiktsuttryck liknande 😛 Skrattar gör jag dock på riktigt... 😆 Men lol, vad löjligt... 😄
Overkill Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Jag använder det faktiskt ibland.Om jag tex skulle råka välta en kruka som pajjar så blire "Men lol..." och följs av ett ansiktsuttryck liknande 😛 Skrattar gör jag dock på riktigt... 😄 jag säger också det ibland 😆
Gote Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Finns det nåt mer romantiskt än ett ömt viskat wub? 😛
Overkill Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Med mitt band brukade vi rätt ofta säga wacko (med sista stavelsen i falsett), men det var ju inte direkt kopplat till smileyn. Min nästa grej ska bli att säga ph34r.
Gote Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Men vaffan? Det här är ju inte vad jag beställde! Pehåtrettifyraärr. 😛
Gote Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Eller säger man "dubbelve te eff?" istället för "men vaffan?" 😛
Gote Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Och istället för att höja rösten så säger man oneoneone efteråt. 😛
Recommended Posts