Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
jag kan inte direkt påstå att jag skäms över att vi lät tyskarna använda våra järnvägar om man ser till alternativen.

Näääe, inte jag heller.

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

I really do appriciate

The fact you're sitting here

Your voice sounds so wonderful

But your face don't look too clear

So barmaid bring a pitcher

Another round of brew

Honey why don't we get drunk and screw

😛

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Nån som vet vilken som blev Sveriges först elektrifierade järnväg? 😛

Postat
Äh, det är klart att tyskarna är välkomna på våra järnvägar! Bara de köper biljett så.

Men dom ska inte få någon grupprabatt. 😛

Får lite roliga tankar i huvudet, Hitler ringer någon befälhavare och frågar varför dom inte attackerat Sovjet än och får svaret "Nä, alltså, jävla SJ". 😄

Postat

Får lite roliga tankar i huvudet, Hitler ringer någon befälhavare och frågar varför dom inte attackerat Sovjet än och får svaret "Nä, alltså, jävla SJ". 😄

😆

Postat
Perhaps. Han kanske överdriver lite. Men han får iallafall ut sin poäng, även om det finns ett fåtal idioter som argumenterar mot att exempelvis folk med annan religion, typ islam, ska få komma till Sverige överhuvudtaget.

Meh, palla vara språkpolis i seriösa trådar. 😛

Nä, men levererar man ett helt paket på det där viset måste man ju kunna stå för helheten. Blev det

nån diskussion på vad det nu hette?

Postat
I really do appriciate

The fact you're sitting here

Your voice sounds so wonderful

But your face don't look too clear

So barmaid bring a pitcher

Another round of brew

Honey why don't we get drunk and screw

😛

Jimmy "Margaritaville" Buffet.

Postat

😆

Postat

Så kul var det inte.

Postat
Jag ska börja använda ordet lol i vardagligt tal. Eller ännu bättre, i min kundkontakt på jobbet.

Jag använder det faktiskt ibland.

Om jag tex skulle råka välta en kruka som pajjar så blire "Men lol..." och följs av ett ansiktsuttryck liknande 😛

Skrattar gör jag dock på riktigt... 😄

Postat

Om jag tex skulle råka välta en kruka som pajjar så blire "Men lol..." och följs av ett ansiktsuttryck liknande 😛

Skrattar gör jag dock på riktigt... 😆

Men lol, vad löjligt... 😄

Postat

Skrattar gör jag dock på riktigt... 😄

jag säger också det ibland 😆

Postat

Med mitt band brukade vi rätt ofta säga wacko (med sista stavelsen i falsett), men det var ju inte direkt kopplat till smileyn. Min nästa grej ska bli att säga ph34r.

Postat
Men vaffan? Det här är ju inte vad jag beställde! Pehåtrettifyraärr.

😛

Postat

Och istället för att höja rösten så säger man oneoneone efteråt. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.