Gote Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Fast det hänger ju på vad man använder för definition av begreppet "manlig". Om vi strippar ner definitionen till att betyda "har snopp" så är man ju ruskigt manlig. 😄
Gote Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Du har väl åtminstone inte haft flätat hår. 🙂 Hon vill till och med sminka mig. 😄 Jag skulle kunna odla skägget och fläta det. Men på huvvet är det... tja vad heter det... dålig täckning?
Micke H Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 I söndags red jag förresten för första gången. Kul, men lite småläskigt. 😄 Det där jävla kreaturet väger ju tio gånger så mycket som jag och skulle kunna ta en tugga av mitt huvud utan problem. xD
Overkill Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 I söndags red jag förresten för första gången. Kul, men lite småläskigt. 😄 Det där jävla kreaturet väger ju tio gånger så mycket som jag och skulle kunna ta en tugga av mitt huvud utan problem. xD jag trodde verkligen du pratade om sex och undrade vafan äre för monster som väger 10 gånger mer än dig
Overkill Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 jag är fett trött. idag ska jag läsa mig tidigt
Dingbats Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Hur kan man vara systrar och ha exakt lika många vänner på Facebook?
Micke H Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 jag trodde verkligen du pratade om sex och undrade vafan äre för monster som väger 10 gånger mer än dig 😛
debatt Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Overkill... vad tycker du om poängen i förra dagens nhl?
debatt Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 jag är fett trött. idag ska jag läsa mig tidigt Jag också.
Overkill Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Overkill... vad tycker du om poängen i förra dagens nhl? det var väl bra, jag fick 120 så jag klagar inte1
Overkill Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 så sjukt fett när trummorna kommer in i phil collins – in the air tonight 😛
debatt Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Fidden! Fidden! Fidden! Var är du? Hur lyckades du plocka några poäng igår överhuvudtaget utan spelare på isen??? I Live scoring ser man ju alla namn och hur många poäng var och en har. Enligt vad som stod här hade jag och någon mer 3 spelare igång igår. Någon hade 2 och nån 1. Du tillhörde dem som inte hade någon spelare. Hur förklarar du det? Det var ju bara att klicka på lagnamnet så kom det upp. //:debatt
debatt Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 så sjukt fett när trummorna kommer in i phil collins – in the air tonight 😛 Det är dubblerat och med reverb Allan. Hörde en dokumentär en gång.
Overkill Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 hur kan man se på last fm vilka artister som spelats mest totalt sett? jag hittar bara veckovis men det vill jag ju inte se.
Overkill Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Fidden! Fidden! Fidden! Var är du? Hur lyckades du plocka några poäng igår överhuvudtaget utan spelare på isen??? I Live scoring ser man ju alla namn och hur många poäng var och en har. Enligt vad som stod här hade jag och någon mer 3 spelare igång igår. Någon hade 2 och nån 1. Du tillhörde dem som inte hade någon spelare. Hur förklarar du det? Det var ju bara att klicka på lagnamnet så kom det upp. //:debatt Han hade visst spelare som spelade igår. Ryan Smyth och Drew Doughty spelar i Los Angeles och LA mötte Blue Jackets igår.
Overkill Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Toppartister? Och fliken Totalt? Alltså jag menar för alla, på hela last fm. Radiohead är väl etta tror jag med 192 miljoner spelningar. Jag minns när dom hade typ 30 miljoner spelningar och Death Cab hade 5M, nu har dom 90M 😛 Det går fort.
Dingbats Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 hey wake up it's me that glow wake up and listen close
Micke H Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Alltså jag menar för alla, på hela last fm. Radiohead är väl etta tror jag med 192 miljoner spelningar. Jag minns när dom hade typ 30 miljoner spelningar och Death Cab hade 5M, nu har dom 90M 😛 Det går fort. Aha. Det vet jag inte. 😛
debatt Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Han hade visst spelare som spelade igår. Ryan Smyth och Drew Doughty spelar i Los Angeles och LA mötte Blue Jackets igår. I så fall är Live scoring-funktionen helt paj! Jag följde sent som fan matcherna i Live scoring och enligt info-n (man kan ju lätt trycka på resp deltagare för att se vilka som har gubbar som spelar), så hade Slejnard, Jag, Du och aRocker spelare på isen eller som skulle spela denna dag (natt för oss). Ändå plockade Fidden (drygt 70) och Anjou points (4). Stängde av inte många minuter förrän alla matcher var slut. Live scoring stinks! isåfall... //:debatt
Gote Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 I söndags red jag förresten för första gången. Kul, men lite småläskigt. 😛 Det där jävla kreaturet väger ju tio gånger så mycket som jag och skulle kunna ta en tugga av mitt huvud utan problem. xD Rida är ju också sådär traditionellt manligt... 😛
Recommended Posts