Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Att fråga om hon är oskuld är väl kanske lite väl privat. 😉

En annan väg kan ju vara att liksom säga "i've never been in a relationship or anything like that, so i really don't know what it's like to have sex or to kiss someone or cuddle." och sen skicka det och så ny rad lite skämtsamt bara säga "is it good lol?" så har du halva inne!

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Att fråga om hon är oskuld är väl kanske lite väl privat. 😉

Nja, inte i rätt sammanhang tror jag... beror väl lite på vad man har snackat om innan. Man frågar ju inte rakt ut då.

En annan väg kan ju vara att liksom säga "i've never been in a relationship or anything like that, so i really don't know what it's like to have sex or to kiss someone or cuddle." och sen skicka det och så ny rad lite skämtsamt bara säga "is it good lol?" så har du halva inne!

Hmm, vad menar du med "is it good lol?"?

Postat

Aha, fattar. Jo, nåt sånt precis. Fast då måste man ju först veta att hon är mer erfaren och hur erfaren. Så det funkar ju inte direkt som inledning.

Postat

Mm. Så nånting i stil med social kompetens --> förhållanden --> våra erfarenheter därav --> det fysiska --> sex.

Sen det kluriga är ju att, OM hon inte reagerar motsträvigt på allt det där, ta det vidare till hennes onanivanor.

Postat
Sen det kluriga är ju att, OM hon inte reagerar motsträvigt på allt det där, ta det vidare till hennes onanivanor.

Debatt, vet du hur man gör det?

Postat
chattar sex med en och seriöst med argentinskan samtidigt, man får hålla tungan rätt i mun

Awwwhhh... know what I mean, know I mean... (nudge nudge) "tungan rätt i mun"....

😉

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Du kan ju fråga lite försiktigt... Hördu... har du knullt nå nyligt?

haha

Postat

Skulle du vilja smörja in dig med olivolja och åla omkring naken som en säl på ett nybonat golv?

Postat
😉
Postat

Ska du köpa ny rem imorgon Dingis?

Postat

Gonatt

Postat

jag har en inbyggd väckarklocka som gör att jag vaknar av mig själv när jag ska upp tidigt 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.