Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

Fick det här mejlet från "Admin":

Hej,

Till alla gamla kunder erbjuder vi nu fri frakt och eventuell postförskotts avgift!

Under perioden 23/10-25/11.

Vid beställning ange i meddelande fält: VIP.

Så tar vi bort dessa avgifter.

Vi önskar er en fortsatt bra höst!

Mvh Jan-Erik Med personal.

Ingen aning vad det gäller.

Postat

Ja, varför inte. På en guns n' roses-låt knullade axl rose trummisens gamla flickvän och så ligger ljudinspelning från samlaget på låten rocket queen.

Postat

Det voooore så najs om jag kunde fråga hon den argentinska tjejen jag har haft på msn i ett år typ "can I ask you a personal question? when did you last masturbate?" eftersom jag är desperat och det vore så HOT, men det går ju inte...

Postat

haha, du kan ju göra det men i så fall får du ju vara beredd på att aldrig prata med henne igen. och det vore ju tråkigt.

eller så är du lite smidig och leder in samtalet på det området liksom.

Postat

Jag tror det är jävligt svårt att leda in samtalet på det området. Hmm... det skulle isåfall gå via förhållanden --> sex --> det. Förhållanden har vi typ nästan aldrig pratat om, och sex vore ett stort steg bara det. Det beror väldigt mycket på hur öppen hon är med sånt.

Fan då.

Postat

Vi har börjat prata lite mindre på sistone, måste nog få upp det lite först. Sen kanske jag kan försöka bli mer personlig än tidigare, vi har mest haft ganska ytliga konversationer. Kanske kan hinta nånting om hur dålig jag är på sociala grejer så är vi inne på sånt, och så när hon är van vid det så går det vidare mot hur erfaren hon är relationsmässigt. Fan vad smart egentligen. Och därifrån är inte steget stort till sex. Men då är det ganska make or break hur jag formulerar en fråga om nånting sånt (typ "är du oskuld" eller så) så det inte verkar forcerat och inte creepy, och vill hon inte svara på det så är jag nog mer eller mindre körd sen.

Det är att lägga mycket på ett och samma kort, men om det funkar så är det fan värt det.

Fan vad sjuk jag är.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.