Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Jag känner ditt hat.

Men gemene man tycker nog att man ska bli beroende var och en själv om man har en svaghet i att inte kunna stå emot en drog.

Att det innehåller ämnen som förstärker detta behovet är vad man reagerar emot.

Vad menar du med hat?

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)

Hej Alla!

Hoppas ni mår bra eller hyfsat ok iaf.

Jag har just för första gången sett "Vem slår Filip & Fredrik". Jag har tyckt det verkat märkligt att ingen besegrat dessa.

Men vad händer direkt när jag kollar - jo en tjej på 22 från Sthlm slår dem. Stefan Holm var hennes coach ikväll.

I ett moment där de skulle gå och balansera 8 meter ovanför mark ovanför containers så tappade hon fotfästet och föll rakt ned mot en container och skadade sig!

Jag tror det var tävlingsmoment 4 av 11. Den idiotiska så kallade vajern hjälpte ju inte alls, den var snarare som ett mycket löst gummiband. Skandal. Grenen borde

strukits, men istället fick F&F de 4 poängen.

I det som kom att bli det sista tävlingsmomentet, nr 10 av 11 så skulle tjejen och Fredrik cykla så långsamt som möjligt utan att sätta ned foten eller cykla av rampen.

Kameran fokuserar på hennes körning och man ser henne sätta ned foten. I det läget leder hon klart och vinner hon moment 10 eller 11 så vinner hon totalt och får prispengarna. Men istället för att Herngren säger att Fredrik vunnit grenen och gjort ställningen extremt jämn inför moment 11, så utropas tjejen som vinnare. Tydligen har Fredrik också satt ned foten. Men det måste väl ha skett efteråt i så fall? Det ska ju vara den som satt ned foten först i tidshänseende och inte först i banan (Fredrik hade inte cyklat lika långt).

Verkar sedan som om tjejen fick en liten chock av att ha vunnit. Bra tv...

//:debatt

Redigerat av debatt
Postat
Science fiction är bara konstigt.

Jag känner relativt sett förmodligen många som är helfrälsta i detta.

Som ser avsnitten om och om igen,

Går på mässor.

Bildar klubbar.

Håller konvent.

Pratar ett eget språk.

Gör pilgrimsfärder...

😄

Postat
Har du sett den där filmen, titta vi flyger?

Är det en amerikansk film där någon skådis har väldigt vitt hår?

Nej, den har jag inte sett.

Den har visats ett antal gånger på tv, men jag har tröttnat varje gång.

Antagligen har den inte fångat mitt intresse.

😄

Postat
nu stängde jag av för det var tråkigt. ska kolla på playa del sol istället!

Jo, men det visste du ju hela tiden.

Det vill du ju se för du tycker hon e snygg...

😄

Postat

nu har jag läst min sms-historik ändå... haha, 18:42 började jag fyllemessa. HAHAHA!

Efterfesten drog igång kl. 21.

Postat

Även äcklig glass, som chokladglass, är ju trevligare än minnesluckor. Jag äter ju hellre chokladglass än att jag inte har något minne överhuvudtaget av att man en gång gick och lade sig tre gånger och varje gång på någon, till exempel.

Postat
men 19 känns ju som en helt meningslös ålder. både 18 och 20 "gör" ju saker, men inte 19.

Håller med helt. Transportsträcka.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.