Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

drloop (oregistrerad)
Postat

Japp då är det dags att gå på syntklubb, kvällens stora happening!

drloop (oregistrerad)
Postat

Eller kanske inte precis just nu men sedan.

Postat
jag har lite svårt att tro att de fanns några som justice förut också.. nåja kanske 80-tals trummorna och lite melodier låter lika.. men fan inte disten å röjjet å allt dedär 😄

Själv blev jag sjukt trött på dist när jag hörde Jesus&Mary Chain en gång i världen. Har tagit

mej 25 år att kunna stå ut med ett vanligt gitarrsolo efter att ha hört dessa marodörer.

Postat
Själv blev jag sjukt trött på dist när jag hörde Jesus&Mary Chain en gång i världen. Har tagit

mej 25 år att kunna stå ut med ett vanligt gitarrsolo efter att ha hört dessa marodörer.

Fast Justice och JAMC är ju inte i närheten samma sak...

för övrigt heter det "approve of"

Postat

Jo men nu snackar vi om den teknik som finns i dag men som inte fanns på den tiden. I många fall är ju musiken densamma

*kom igen da slå mig* 😄😛

Postat

Fast snackar vi syntar så fanns ju det för 30 år sedan. Syntar som dagens grejer försöker att efterlikna men ändå inte.. 😄

Nä slå mig inte

Postat

Frågan är om det är den där VSTi pluggen för 3000:- som är det "nya" lixom? 😄

Gitarrer som reampas och dubbas och allt vad det nu heter. Allt för den fetaste disten?

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Hon ser ju fan aggressiv ut.

Näää 😄

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
helt sjukt vad mina stortånaglar är långa

Jaha så du är inte nagelbitare? :rolleyes:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.